Přeskočit na hlavní obsah

Projekt w/ N: Místa, které bych chtěla navštívit


Společně s autorkou blogu FTCF jsme se domluvily na projektu, který bude tvořen třemi články (od každé).
1. z nich je, jak můžete vidět, Místa, které bych chtěla navštívit
2. z nich bude na téma Kam se v létě podíváme
a 3. bude Swap

Níže se dočtete o třech zemích, kam skutečně toužím jet a důvody proč. A dále bude jen seznam, které bych chtěla vidět taky, ale není to zas až tak nutné.



1. NORSKO
Norsko jsem více poznala a dozvěděla se o něm díky jedné blogerce Erice Mohn Kvam, později jsem objevila i další Kristine Ullebø nebo Aurora Mohn. Seznámila jsem se (přes internet) i s jednou Norkou, která mi třeba řekla, jaké jsou tradiční jídla, jak to mají s jazykem,..
Norsko bych ráda navštívila nejen kvůli polární záře, ale i kvůli přírodě. Je tak nádherná, většinou u jsou u jezer jsou domy a za nimi hory, takže je to mnohdy až neskutečné. Miluji, jak vypadají jejich domy, ať už jsou bílé, černé, červené,.. A stejně tak i interiéry, skandinávský styl je zkrátka moje krev. Jednou bych si opravdu přála mít dům nebo alespoň byt v takovém stylu.
Přemýšlela jsem i, že bych jela do Norska jako au-pair, tak uvidíme, jak vše dopadne.

2. INDIE
Indie (a samozřejmě státy kolem, já to shrnu pod jeden název) mě vždycky lákala a ani netuším proč. Možná pro ty lidi, kulturu, filozofii, barvy. Sice miluji jednoduchost, ale na druhou stranu miluji i tuto barevnost.
Z Indie pochází jóga, kterou zbožňuji, to duchovno, hindiusmus, buddhismus, klid, štěstí,..
Myslím, že více z nás touží po tom, jet do Indie/Indonésie, ne? Co říkáte na takovou Srí Lanku, Bali, Sumatra,..? :) Kdo by tam nechtěl?
Slon je pro mě jakýmsi symbolem a to nejen pro Indii, ale právě toho štěstí, síly, moudrosti. Je to nádherné zvíře a když se na něj podívám samozřejmě cítím respekt, ale taky klid a pochopení. A kdybych se vydala do Indie, tak je chci potkat, nechci se na nich jet, jen být.

3. Řecko
Co k tomu dodat. Když si to tak vezmeme, v Norsku navštívíme hory, v Indii čajové plantáže, tak na Řecko zbývá moře.
Ale je jasné, že nejen to. Kdo by nechtěl vidět ty typické bílé domy s modrými střechami, nicméně nejčastěji jsou na ostrově Santorini, který je docela drahý. Upřímně vám řeknu, že se ráda podívám na ty domy, památky, moře, ale mnohem raději bych se koukala na ty Řeky. Pakliže takhle skutečně vypadají, no pro mě splněný sen ideálního muže :D
Líbí se mi i šaty nebo overaly, které mají barvy Řecka. Většinou jsou vyšívané různé květiny, lístečky nebo nějaké vzory. Jestliže se vydám do Řecka a uvidím je tam, rozhodně si je odvezu domů.
Řecko má plno zajímavých míst a ostrovů. Moc ráda bych se podívala do hlavního města Athén, které je podle mě nejvíce historické. A z ostrovů rozhodně na Krétu, Santorini, Kos, Rhodos a Oia.


Tohle byly tři místa, která jsou pro mě nejdůležitější, ke kterým něco cítím a mám s nimi něco společné.
A teď jen krátký seznam dalších zemí, které bych ráda navštívila, ale není to zase tak nutné.


1. Francie - hlavně památky, levandulové pole, rodné domy spisovatelů jako Molière, Antione de Saint-Exupéry.
2. Itálie - Stejně tak jako Francie, památky v Římě, Veroně, Benátky a samozřejmě místo Romea a Julie.
3. Orlando - Tohle město je ve státu Florida v USA, vlastně tam zase tolik jet netoužím, ale bydlí tam můj strejda, takže je pochopitelné, že jsem se koukala, co mají kolem, kdybych tam někdy náhodou letěla, tak ať vím, jaké jsou možnosti. Určitě bude skvělý Universal, kde je plno atrakcí, i těch filmových, ale největší úžasností bude Harry Potter část. Miluji parky, takže ty jejich bych taky navštívila a i muzeum voskových figurín.


Českou Republiku mám už docela projetou, samozřejmě nejde být úplně v každém městě/vesnici, ale ty základní místa by měl navštívit každý. Toto jsou místa, na kterých jsem ještě nebyla a vypadají tak nádherně, že to zkrátka musím vidět. Nechtěla jsem, aby tenhle článek byl nekonečný, proto tady nejsou úplně všechna (a to neplatí jen pro ČR, ale i světově).

1. Plzeňský kraj - no řekněte (a teď se to netýká těch, kteří tam žijí) věděli jste, že máme takové hrady? Ten vlevo dole mi připomíná trošičku pevnost If :D Navštívit Plzeňský kraj a nenavštívit pivovar, který má tak nádhernou bránu by byl zkrátka hřích!
2. Šumava - nádherný národní park, už z těch fotek z něj číší takový klid a pohoda
3. Česky Krumlov - otočné divadlo je další ozdobou České Republiky, musí to být úžasný zážitek!
4. Karlovy Vary - k tomu nejde nic dodat, Karlovy Vary jsou zkrátka Karlovy Vary. Nejraději bych si tam udělala výlet v době filmového festivalu, ať to mám pěkně pohromadě.

Tak jste se konečně dočkali konce, pokud jste to opravdu přečetli až sem, tak vám neskutečně moc děkuji. Už teď se těším na vaše komentáře!
Nezapomeňte se podívat na blog od N. > FTCF, která má stejné téma článku. Uvidíte jestli máme nějaké místa společné a nebo úplně rozdílné.

Kam byste se chtěli kouknout vy? Splnil se vám už nějaký cestovatelský sen?

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Nějaká ty místa máme společná :) A bylo mi jasný, že k Řecku dáš i fotku toho vousatého týpka :D Do Norska bych taky hned jela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš! To je nutnost, bez jeho fotky by ten článek byl o ničem :D ❤

      Vymazat
  2. Ty jsi můj člověk! :) Norsko patří i k mým největším cestovatelským snům ♥ Je to neskutečná nádhera :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si tam zajedeme společně, ne? :D Co ty na to?
      Souhlasím naprostá nádhera :)

      Vymazat
  3. Chtěla jsem do Paříže a to se mi splnilo :) Ráda bych viděla třeba Japonsko nebo New York :) Český Krumlov doporučuji, je to tam hezké :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji ti, aby se ti Japonsko a NY splnilo stejně jako Paříž ♥
      A děkuji ti :)

      Vymazat
  4. Podobný článok som tiež písala na blog a máme tam aj rovnaké miesta. V poslednom čase však najviac chcem ísť do Grécka, kde som už síce bola, ale láka ma teraz Santorini :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se kouknu i na tvůj článek, jsem zvědavá na tvá místa. Ano na Santorini bych se taky jednou ráda podívala :)

      Vymazat
  5. Skvelý článok :) Ja som už navštívila veľa krajín, bola som jedine vo Fínsku, no Nórsko by som určite chcela tiež navštíviť. Auroru som mala strašne rada a neskutočne ma inšpirovala! India je taktiež lákavá krajina :) Držím palce, aby sa ti tieto cestovateľské sny splnili

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Doufám, že splní :) A tobě přeji taky ať se ti splní tvé cestovatelské sny.

      Vymazat
  6. Ja mám toľko miest, ktoré by som chcela navštíviť ♥ Láka ma to však skôr do tej Ázie ♥

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musím říct, že mají krásnou architekturu. A naprosto miluji čínskou/japonskou (kdo se v tom má vyznat?!) zahradu ve zlínské zoo.. a takhle mi to stačí :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.