Přeskočit na hlavní obsah

Inspirující čtvrtek: Bydlení bez nábytku

Jestliže se stěhujete do nového bytu a nemáte dostatek peněz na pořízení nábytku nebo byt je tak malý, že čím méně nábytku, tím lépe, nezoufejte.
Jde bydlet i bez nábytku a nejen že vám to ušetří místo, ale vypadá to i velmi dobře.

Můžete vyměnit postel jen za matrace, stejně tak i sedačku za polštáře nebo matraci. A co třeba stůl za podnos nebo skříň za věšák?
V podstatě lze nahradit všechno. Přesvědčte se sami.

Postel
Bez rámu postele se dá obejít. Postačí vám pohodlná a kvalitní matrace.



Matrace
Možná méně pohodlnější na každodenní spánek, ale pořád skvělé do začátku!

Sedačka
Gauč můžete nahradit nejen polštáři a matračkami, ale i koberci a kožešinami. Výhodou je, že na zem se vleze daleko více lidí a máte různé možnosti sestavení,.. Ve fantazii se meze přeci nekladou, a tak je i na vás jaké barvy vyberete jestli "happy hippie" nebo "minimalismus".

Stůl
Podnos vám zajistí pevnou oporu. Existují různé velikosti, takže pokud se návštěva staví jen na rychlou kávu můžete zvolit menší a pokud chcete někoho překvapit snídaní do postele, zvolte větší, ať se tam toho vejde dost pro oba ♥

Skříň
Jestliže nemáte příliš oblečení (nebo máte miminko, které nemá tolik oblečení) můžete si pořídit stojan nebo přenosný věšák a nebo udělat homemade věšák. Zajděte si do lesa pro spadlou větev a zavěste ji - je to nádhera!

Skříňky a botníky
Co takhle vyměnit klasický botník za originální proutěný košík nebo železný košík,..? Nemusí to být jen botník, ale i místo knihovničky do pokoje nebo úložného místa pro hračky,..

Noční stolek
I ten lze nahradit. Lampička a mobil (nebo budík), tohle jsou nejčastější věci, které si dáváme na noční stolek a opravdu ho potřebujeme tak veliký?


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tohle je skvělá inspirace pro minimalisty! Podle mého vypadají úplně super třeba věšáky na oblečení, nebo i ty houpací sítě mají své kouzlo. :)

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? Já bych brala asi všechno! :D

      Vymazat
  2. Veľmi pekná inšpirácia ♥ Ja by som svoj domov rada zariadila práve takto, jednoducho, bez akýchkoľvek zbytočností ♥ ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, takový styl se mi moc líbí :) ♥

      Vymazat
  3. Paradni! Miluju tenhle styl!


    Mej se krasne,
    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano já taky, sice ne úplně všechno bych použila, ale vypadá to nádherně! :)

      Vymazat
  4. Su to pekne inšpirácie, ale ja osobne si to neviem u seba predstavit bez nábytku. Mám rada, ked je všetko schované a všade čisto a napr. tie šatniky a vešiaky so zavesenými vecami, ja by som mala stále pocit, že mám neupratané a len by na to zbyttočne sadal prach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme jiný styl, to je jasné :) Musím ale uznat, že s oblečením v tomto případě, jsem na tom úplně stejně. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.