Přeskočit na hlavní obsah

Filmová série: Filmy o cestování (v čase)


Další (druhá) část Filmové série je tady! Tentokrát na téma cestování, ať už v čase nebo vydání se na cestu. Pište mi, jestli vás nějaký film zaujme, nebo jestli jste už nějaký viděli.
Minule jste mi psali filmy, které jsem tam mohla ještě přidat, nicméně mám v plánu po nějaké době napsat jakoby stejné článek akorát s dalšími filmy. Věřím totiž tomu, že kdybych vám tady vypsala 20 filmů, tak by vás to právě po těch 5-6 přestalo zajímat a dál byste ani nečetli :D
Další článek do Filmové série čekejte 4. 6.! O jakých filmech bude tentokrát nebudu prozrazovat.



Vzhůru do oblak (USA, 2009)
Stručný děj: Carlu Fredricksenovi je 78 let a žije sám v malém domku, obklopeném staveništěm. Nedá se říct, že by měl nešťastný život, ale nedá se ani říct, že by splnil své dětské sny. Dá se ale říct, že je mrzout a život se pro něj smrskl na sezení na verandě a vzpomínání. Pak ale dojde k dramatickým událostem, které kulminují odletem celého domu do tajemné ztracené země v Jižní Americe. Je to cesta plná překvapení a jedinou společnost Carlovi dělá osmiletý skautík Russell, o kterém se dozví až na cestě.

Můj názor: Musím říct, že se tam nacházejí scény, které mě nebavily. Nicméně je tam spousta vtipných částí a hlášek. Podle mě to nejvíc zabíjí Dug (ten pes), kterého navíc v českém znění mluví Pavel Liška :D Příběh je i smutný, hlavně na začátku, kdy mu umře jeho milovaná žena, takže v prvních 5-10 minutách, ve kterých se skoro nemluví, jsem neměla daleko k pláči.


Divočina (USA, 2014)
Stručný děj: Pozoruhodně upřímný autobiografický příběh ženy, která se po traumatických událostech rozhodne vyrazit na 1 770 kilometrů dlouhou pěší pouť.V šestadvaceti letech si Cheryl Strayedová, po smrti své matky a krachu svého manželství, myslela, že přišla o vše. Měla pocit, že již nemá co ztratit a učinila nejimpulzivnější rozhodnutí svého života: odhodlala se sama ujít vysokohorskou trasu Pacifik Crest Trail od Mohavské pouště přes celou Kalifornii a Oregon až do státu Washington. Hrdinka, bez jakýchkoli znalostí o přežití v divoké přírodě, se nevyhne střetnutí s chřestýši a medvědy, překonává úmorná vedra či rekordní sníh. Napínavé vyprávění okořeněné humorem živě zachycuje strach i radost mladé ženy tvrdě si razící cestu k cíli navzdory mizivé šanci na úspěch. Pouť ji téměř dožene k šílenství.

Můj názor: Možná byl na mě příliš zdlouhavý, nicméně, když se chýlil ke konci, byla jsem smutná, že už končí. Tím jak se prolínala minulost a budoucnost, jsem občas nevěděla, kde se nachází, ale jinak to byl fajn film. Navíc byl podle skutečnosti a o to víc byl fajn. Existuje i kniha, která podle mě bude daleko lepší! Napsala ji totiž autorka, která si tohle ve skutečnosti prožila.


Půlnoc v Paříži (USA/Španělsko, 2011)
Stručný děj: Mladý pár Gil a Inez, který se má na podzim brát, přijíždí s jejími rodiči do Paříže. Gil je nevýznamným spisovatelem, který miluje Paříž a chtěl by se sem po svatbě přestěhovat. Ovšem Inez jeho romantickou představu nesdílí a nemyslí si, že toto město bylo ve 20. letech minulého století zlatým věkem. Jednoho večera jde Inez se svými přáteli tancovat a Gil se prochází noční Paříží. Jeho půlnoční zážitky mu odhalí Paříž v jiném světle a ovlivní nejen jeho budoucí život. Žije v iluzi, kterou lidé někdy trpí a domnívá se, že život ostatních lidí, by byl pro něho daleko lepší.

Můj názor: Já ten film naprosto zbožňuju! Jak se vrací do minulosti, jak se setkává s Ernestem Hemingwayem, Fitzgeraldem, Picassem, .. Je to opravdu krásný film! Možná mě trochu mrzí, že tam není nějaký alespoň nástin toho, jestli vydal tu svou knihu a jaký měla (ne)úspěch. :)


Klik - život na dálkové ovládání (USA, 2006)
Stručný děj: Michael Newman je věčně ustaraný workholik. Nemá téměř žádný čas na svou ženu a děti, zvlášť když musí neustále usilovat o přízeň nevděčného šéfa a bojovat o zasloužené povýšení. Až potrhlý prodavač Morty mu nabídne klíč ke splnění všech jeho přání: magické dálkové ovládání, díky kterému se může vyhnout všem životním přehmatům, jež pro něj měly stále nepříjemnější důsledky. Michael své nové schopnosti před okolím škodolibě tají, zrychleně přeskakuje nemilé události své rodiny i svých přátel a vůbec si neuvědomuje, že dálkové ovládání postupně přebírá kontrolu nad jeho životem.

Můj názor: No naprosto super film! Moc mě baví, skvělé nápady. Samozřejmě se neobešel film bez scény, kde někdo umírá, takže díky -ještě, že jsem se na něj koukala sama-. Já ten film mám ráda, zároveň i ukazuje, že se nemáme honit za prací, ale být s rodinou, protože je to nejdůležitější, co máme! ♥

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Z těchto filmů jsem viděla jenom Vzhůru do oblak. U toho začátku jsem brečela jako želva! :D Ale zbytek pohádky je krásný a vtipný! :D <3 Moc mě zaujal film Divočina. Nevím zda se to dá zařadit do filmé s tématem cestování, ale já mám můj oblíbený: Dovolená za trest. To je naprostá bomba! :D Hraje tam Bella Thorne a Adam Sandler, kterýho naprosto miluju! :D Doporučuji se podívat! <3 :D
    Super článek! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nedávno byl ten film (Dovolená za trest) nedávno v TV a byl opravdu moc hezký :)

      Vymazat
  2. Vzhůru do oblak je jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec, prostě taková moje srdcovka, už od doby, kdy byl v kinech. Ostatní filmy jsem neviděla.

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhůru do oblak je zkrátka klasika :D Určitě se koukni i na ty další filmy :)

      Vymazat
  3. Polnoc v Paríži som si chcela pozrieť už tak dávno! Čakám, kedy skončí skúškové a konečne bude čas na všetko ✿

    ❀ Spring with Zaful ❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně! Už aby bylo po zkouškovém, abych si mohla dělat co chci! :D

      Vymazat
  4. Z těchto filmů jsem viděla akorát Klik a řekla jsem si, že už nikdy více, ale pak běžel v telce a zase jsem koukala. Je to taková oddechovka. Ale Divočina vypadá lákavě, hlavní hrdinku mám ráda, takže děkuji za tip na dnešní večer :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Příprav se ale, že místy tě to možná bude nudit, na konci stejně zjistíš, źe to byl fajn film :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.