Přeskočit na hlavní obsah

Medová bábovka


Chtěla jsem vyzkoušet zase nějaké nové těsto. A měla jsem chuť na bábovku a zároveň i na med, vyhledala jsem tedy nějaký recept, který by nebyl příliš složitý a našla jsem tenhle. Ne že bych se k němu už nikdy nechtěla vracet (vlastně proto recepty píšu i na blog, beru to jako zapisování do mé kuchařky), jen chci vyzkoušet plno dalších receptů a chutí, takže jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela, ale v blízké době ho znovu péct nebudu. :)
Přečtěte si recept níže!


Na jednu (velikostně) obyčejnou bábovku budeme potřebovat:

1 ks vejce
4 lžíce medu
2 lžíce cukru
125 ml mléka
350 g hladké mouky
1 bal. prášku do pečiva

Postup:
Budeme třít vejce s medem, potom přidáme cukr, mléko a nakonec mouku s práškem. Těstem vyplníme formičky (pokud nemáte silikonovou formu, nejdříve ji vymažte a vysypte moukou).

Pokud se vám bábovka bude zdát příliš suchá, příště přidejte cca 2 lžíce oleje (tře se s vejcem a medem, dále je postup stejný).


Vyzkoušíte recept? Připadal vám zajímavý? Co rády pečete vy? :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mnam, bábovky a podobné koláča milujem. Mám ich radšej ako plnkove zákusky. Ja pečiem jednu skvelu čokoládovo-jablkovo-orehovu bábovku - každý si ju chváli a je výborná: pripájam recept:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za recept! Vypadá vážně skvěle :)

      Vymazat
  3. This bear cookie looks lovely:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten recept je zajímavý, i když já jsem pro klasickou bábovku! :D Vypadá krásně! Jsi moc šikovná! <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.