Přeskočit na hlavní obsah

How to: Zůstat organizovaná a jakou moc má to-do list

V poslední době mi nezbývá nic jiného, než si organizovat čas. Tím, že letos maturuji, je třeba si vše plánovat, ať už učení, práci, cvičení či koníčky.
Čím víc si organizuji svůj čas, tím víc mě to baví a je to opravdu i přínosem. Seznamy úkolů jsou opravdu užitečné, díky nim máte větší přehled o tom, co vás daný den/týden/měsíc čeká.

Nejčastěji používám vytisknutý plánovač s to-do listem, kalendář (ať už stolní nebo mobilní) a malý diářek.
Do plánovače (či to-do listu) si většinou píšu věci potřebné do školy - úkoly, písemky, školní akce nebo důležité informace.
Kalendář. To je prostě klasika, kterou známe snad všichni a píšeme si tam snad každý úplně to samé a to hlavně narozeniny, výročí, plány nebo nebo něco, co jsem udělala a chci si připomínat, kdy to bylo.

Svůj plánovač/to-do list si vždy zkontroluji večer, abych opravdu na nic nezapomněla. Vaše produktivita práce díky nim funguje z toho důvodu, že máte vše sepsané na jednom papíru, a tak nic nezapomenete udělat. Připomíná mi to třeba nákupní seznam, který si dělá většina z nás.


Hodně štěstí s plánováním!

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Beautiful notebook!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdpovědětVymazat
  2. Great notebook:) I like it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten malý diář mám také :) Jinak zapsala jsi se ke mě do oblíbených blogů, takže tě přibírám do seznamu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, fakt? :) Taková náhoda :)
      Super, jsem ráda, že mě přibíráš :)

      Vymazat
  4. Bez diáře bych nedala ani ránu, protože to, co si nenapíšu prostě nevím. Většinou si kupuji nějaký, který mě zaujme vzhledem a je do velikosti A5, protože ty velké 4A jsou sice prostorné, ale nevejdou se mi do kabelky :D :D

    Te´d mám diář s komixovým vzhledem, loni jsem kupovala diář ve stylu Benátek, předloni jsem měla Londýn - taková moje úchylka mít pěkný diář s propiskou po ruce :D :D

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, co není zapsané, jakoby nebylo :D :D Mi vyhovují i ty maličké 85x154mm +-, alespoň mi nijak nevadí, že se s nimi tahám, apod. :)
      Já už se nemůžu dočkat, až si budu vybírat na další rok! :D

      Vymazat
  5. Ten diář od A cup of style jsem si plánovala koupit, ani vlastně nevím, proč jsem si ho nekoupila! :D Každopádně... Musím se přiznat, že letos jsem zatím diář nepoužila. Najela jsem si na jiný systém a pořád neví, zda mi vyhovuje nebo ne, ale nejspíš se příští rok vrátím ke klasickému diáři! :D
    Super článek! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.