Přeskočit na hlavní obsah

Domácí mazlíček - Nely (tag)


Protože jsem tento tag viděla u Hevi, který se mi strašně moc líbil, a vlastně ona sama mi řekla, že by si ráda přečetla zase něco takového u mě na blogu (což mě překvapilo, nebyla jsem si -a stále nejsem- jistá, jestli by to někoho zajímalo).
Rozhodla jsem se tedy, že se kouknu po nějakých otázkách na internetu. Jenomže jich bylo nějak málo, byly nudné a často se opakovaly, vymyslela jsem i pár svých.

Tenhle článek jsem pojmenovala Domácí mazlíček - Nely proto, že bych v budoucnu chtěla napsat ještě o jednom domácím mazlíčku, kterého mám, ale to až příště.

Nebudu to dál protahovat, stejně si ten úvod skoro nikdo nepřečte, a pustíme se do tagu :)


1. Jaké je plemeno?
- Je to labradorský retriever, tohle plemeno máme nejvíce rádi, protože tito psi jsou strašně přátelští, inteligentní (i když Nely má podle mě docela často bad days v tomhle) a snadno se naučí povelům, což je skvělé pro výchovu.



2. Jaké má jméno? A jak k němu přišla?
- Jak už jsem psala, jmenuje se Nely. Měli jsme vybraných asi 5 jmen a ještě v autě, když jsme pro ni jeli, jsme nevěděli, které vybrat. Když jsem ji uviděla, prohlásila jsem, že to bude Nely. To jméno, z těch pěti, k ní prostě sedělo. Pamatuji si akorát dvě další, která byla na tom seznamu a to Sandy a Melanie. Upřímně řečeno, Sandy jsem neměla ráda už od začátku. :D

3. Jak voláš na svého psa?
- Má jich docela dost. Dříve jsem na ni volala Nelko, teď ji říkám Nelyanko, Neluš, Nelčo, Nel. A volám ji ještě milionkrát jinak, ale to radši zveřejňovat nebudu. :D

4. Jak dlouho ji máte a kdy se narodila?
- Pro Nely jsme jeli buď 18. nebo 19.dubna v roce 2014, takže ji máme dva roky a 60 dní ♥. Nel se narodila 28.února 2014.


5. Máš občas pocit, že je to úplný magor?
- No jistě, je to takový střelený pes a má své momenty, kdy blbne a přijde mi, že je úplně hloupá :D Ale je to největší zlatíčko, které mám.
Když se řekne, aby přinesla nebo hledala ježka, balonek, Emilka, flašku nebo cokoliv jiného, tak ona tomu rozumí a hledá tu danou věc a přinese ji, ale kolikrát přinese něco jiného, protože je to třeba blíž a my ji vždycky pošleme pryč a že až přinese to, co chceme, tak si s ní budeme hrát. No a ona se buď urazí a nebo zajde opravdu pro tu hračku, kterou chceme.

6. Zničila už něco?
- Jediné co ničila byly matrace, které měla jako pelíšek. Roztrhala jich asi celkem asi 5-6 :D Teď už dlouho žádnou neroztrhala, takže je to v pohodě. Tohle je ale nic oproti našich minulých psů.


7. Věříš na "pes je nejlepší přítel člověka"?
- Ano. Pes neumí mluvit a podle mě to je jedině dobře. Je to stvoření, které je odkázáno na vás, i on vás bere jako nejlepšího přítele, je na vás v podstatě závislí.
Já když mám špatnou náladu, sednu si k ní a buď mi dá hlavu do klína a nebo mi dá packu na ramena, jakoby říkala "To bude zase dobrý, kámo." a v tu chvíli mi vždycky dojde, že je to nejkrásnější co mám. Často mám pocit jakoby to byl skutečný člověk a věděl, co se kolem doopravdy děje.

8. Kdy se naučila povely?
- Asi ve čtyřech měsících. Byly letní prázdniny a my dvě byly samy doma, a tak jsem ji začala učit základní povely sedni, lehni, dej pac. Uměla to do dvou týdnů.



Máte nějakého domácího mazlíčka? Jakého a jak se jmenuje? Pište mi do komentářů :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Určitě!! Krásný tag A nelinka je nádherná psí slečna. :-) Když jsme byla malá chtěla jsem labradora, ale bohužel na to prostor nebyl a pak jsme si pořídila jorkšíra a láska k malým plemenům zůstala dodnes a máme Maybellin :-) Také si myslím, že jméno Nely k ní sedí nejvíce. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.