Přeskočit na hlavní obsah

Recept na úžasnou neděli


Drahá neděle,
tak se zase setkáváme. Připadá mi že jsi každý týden úplně stejně krátká, i když má i období, kdy jsi ještě kratší, a řeknu ti, že je to fakt děs. Nicméně jsem přišla na to, jak si tě zpříjemnit, protože už když jsem ráno vstala, probudila jsem se odpočinutá, svěží a natěšená na to, jak tě dnes prožiju.
Přiznávám, že už asi půl hodiny jen tak ležím v posteli, ale to se brzy změní. Googluju si nějaký super zdravý (ale jednoduchý!!) recept pro skvělou snídani. A našla jsem ji!.




Dobrá, už končím psát neděli a přejdu k hlavnímu tématu toho článku.. Recept na mou dokonalou neděli vypadá takto: Nejdříve ze všeho si zacvičím, dneska to vychází na 300 dřepů a pak se vrhnu na tu skvělou snídani uvedenou výše. Při snídani zkouknu díly seriálů, které jsem hodně zanedbala, a vůbec na to pyšná nejsem, ale co se dá dělat.

A teď nastala ta chvíle, kdy se vyráží ven! Popadnu foťák a fotím co se jen dá. Vezmu si rozečtenou knížku a sednu si s ní na houpačku a protože je můj pes tak strašně hodný a nechá mě číst blázen, skočí za mnou na houpačku a strká do mě tak dlouho, dokud knihu neodložím. Pak mi frajerka sedne na klín a štěká dokud ji nezačnu hladit.
Sázení semínek mě nějak chytlo a výsev špenátu, meduňky, rozmarýnu, bazalky a řeřichy je na programu dne taky.

(Mimochodem ta knížka je opravdu skvělá!!!!!)

A věřím, že se ani nenaději a bude večer :( Takže dlouhé večerní sprcha, úžasná večeře a čas jít spát.

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Snad budeš mít úspěšný začátek nového týdne :) Moje neděle je podobná té tvojí :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. klobúk dolu za 300 drepov :D


    http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. tu knížku od Ani mám taky! tak dlouho jsem kolem ní chodila, až jsem neodolala a koupila si jí :D a vážně nelituji! super knížka!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.