Přeskočit na hlavní obsah

My spring picks + color inspiration

ONE | TWO | THREE | FOUR

Jaro je tady! Juchůůůůů! Konečně je zase teplo, jaro je moje druhé nejoblíbenější roční období, hned po létě. To krásné počasí nás (teda.. mě rozhodně ano) nabije energií, jsme pozitivní a přestáváme být v depresi ze zkaženého počasí, zkrátka opustí nás nálada pod psa.



Poskládala jsem pár outfitů, které se na léto hodí a přidala pár obrázků, které vás můžou rovněž inspirovat. Uvidíte, že je hodně kousků v pastelových barvách, ty mě v poslední době strašně baví. Především tedy vidět na někom jiné, já se tak nějak stále držím černé klasiky.

Chtěla bych tím článkem přivolat jaro ještě víc a probudit to jaro a radost a pozitivum i ve vás. Tak mi pak do komentářů napište, jak se mi to povedlo. :)

ONE | TWO | THREE | FOUR
ONE | TWO | THREE | FOUR


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Pěkné jarní odstíny a krásné outfity! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! Moc se mi líbí první outfit!

    Rimmel The Only 1

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.