Přeskočit na hlavní obsah

Věk

Věk. Věčný koloběh života, který nás všechny obklopuje, ať chceme nebo nechceme. Když se zamyslíme, tak zjistíme, že známe nebo máme kolem sebe každou věkovou kategorii. Slovo věk může v našich hlavách zobrazit pokaždé něco jiného. Co se vybaví vám, když se řekne slovo věk? Počet let strávených na zemi? Mládí či stáří?

Momentálně se mi osobně vybaví fotky, které jsem fotila pro tento článek. Vybaví se mi všechny věkové kategorie. Na každé z nich je něco krásného. Miminka a děti cítí bezpečí u své rodiny, vidí svět jinak, krásněji, než dospělí. Řeknou vám vše narovinu, a to, co pro dospělé je banální, je pro děti smrtelně důležité.



Děti ve starším věku si nacházejí své kamarády a ač je rodina stále důležitá, přeci jen kamarádi jsou kamarádi.
Když studujete střední, rodiče většinou odkládáte na druhou kolej. Tohle je ale k zamyšlení, to oni vám přeci dali život a vychovali vás, jak nejlépe dovedli. I když né vždy vám lásku dokazují a říkají vám, jak moc vás mají rádi, věřte, že vás miluji z celého srdce.
Po střední vás především zajímá cestování a začátek bydlení s partnerem. Sháníte práci a plánujete věci do budoucna.


Ve starším věku zjistíte, že to, co jste si naplánovali tak úplně nevyšlo a snažíte si (u)žít svůj život.
Ve stáří vzpomínáte na ty krásné léta. Přemýšlíte, jestli byste udělali něco jinak. Jste šťastní za to, že jste. Že máte rodinu, děti, vnoučata a třeba dokonce i pravnoučata.


A na závěr pár citátů ke stáří:







I am.. ♥
Takových článků k zamyšlení a tematických bude více. Chtěla bych jednou týdně, ale to mi asi nevyjde, spíše to bude podle toho, jak budu stíhat fotit fotky k článkům. :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Jsem ráda, že jsi zase napsala článek :-) Hezké téma a citáty se mi moc líbí. Věk je jenom číslo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :) Strašně dlouho jsem se chystala vydat článek, ale nějak mi to nevycházelo. Teď se budu snažit být více aktivní :) Mám v plánu dost článků. :)

      Vymazat
  2. Krásné citáty :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.