Přeskočit na hlavní obsah

Co se bude nosti na podzim/zimu 2015?


Kožešiny patřily vždy ženám, jen pár odvážlivců (mužů) jako Leoš Mareš, Macklemore nebo Kayne West se v nich dokázali ukázat na veřejnosti. Letos však kožešinu by měli nosit více muži, alespoň tohle se předvádělo ve velkém stylu Fashion Weeku.

Na zimní sezónu 2015/2016 bude nejvýraznějším ženským trendem bílá kožešina. V kožešině budete působit elegantně a jedinečně.







Samet je materiálem, který by v zimě neměl chybět v našem šatníku. Je to materiál, který nám dává teplo, komfort a pocit luxusu. Samet se zdá být "Vintage" kouskem, nicméně letos byl představen v nových modernějších střizích. Noste v tmavých barvách - černá, tmavě modrá, bordó či smaragdovězelená. Nejlépe vynikne ve spojení s hladkými materiály.




Military, nebo-li vojenský styl, ani letos návrháři nevyškrtli ze svého seznamu a letos se opět nechali inspirovat armádními uniformami, uniformami armádních letců, námořníky i marockou stráží. 

Charakteristické rysy pro military jsou kabáty a saka s dvouřadým zapínáním a s vycpávkami či vysoké kozačky. 





Shearling znamená která má jednu stranu semišovou a druhá je pokryta přistřiženou vlnou převážně z ovčí vlny. Obvykle se nosí semišovou stranou ven, ale následující sezónu se bude shearling nosit na několik způsobů.

Shearling kousky jsou dost výrazné, a tak nejlépe vyniknou v kombinaci s jednoduchým oblečením.





XXL oblečení je čím dál víc populárnější a nebude tomu jinak ani následující podzim/zimu. Letos se nosí cokoliv od kabátů přes kalhoty až po šaty a topy. XXL kabát si můžete obléct téměř kdykoliv, ale pozor, pokud máte na sobě volnější kalhoty nebo sukni, raději si ho neoblékejte, můžete působit mohutně.





Na sezónu podzim/zima 2015 se návrháři nechali inspirovat legendárním punkem. Nechali se inspirovat pouze jednotlivými prvky, které zapracovali do současné módy. „Rockerskou" image tvoří roztrhané džíny, kožené bundy a kalhoty (nebo levnější koženkové varianty) doladěné kovovými detaily.





Bordó se stala barvou roku 2015 a proto si ji návrháři vybrali jako jednu z barev pro svou kolekci. Výhodou je, že bordó vynikne pěkně na skoro všech odstínech pleti. Je to barva, která se dá zkombinovat s širokou škálou odstínů.

Raději se vyhněte kombinacím s jasnými barvami jako se žlutou nebo oranžovou. Také mějte na paměti, že i když je bordó tmavší elegantní barva, je riskantní ji nosit jako černou - celá v černém.




Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Bordó barva je skvělá, za zimu/podzim jako dělaná :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. miluju kožešiny, nějakou nutně potřebuju!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vínová barva je pro podzim dokonalá.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  4. XXL svetry jsou pro mě TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi neustále zima, takže mi dej nějakou kožešinu hned teď :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňuji bordó barvu a ten rockový styl je super! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Bordó barva je krásná. :) Ale líbí se mi ten punk styl a shearling. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ta bordova je krasna!

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Už se na ten podzim začínám snad těšit...

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@seznam.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA o 2 keramické dózičky ve tvaru cupcaků: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Military a punk rock mi ešte celkom sedia, ale zamat by mi asi fakt nepristal :D Inak super článok :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Kousky vypadají parádně :) Bordó barva je pěkná

    OdpovědětVymazat
  12. Bordó farba je na jeseň a zimu úplne skvelá ♥ Mimochodom, skvelý článok :)

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Nesnáším samet...vyloženě jsem na něj alergická a oblíknout mě někdo do sametu tak jdu skočit z mostu :D A stejně tak kožíšky...jsem v nich strašně tlustá, ale ty se mi narozdíl od sametu líbí. Jen mi sedí en na vychrtlinách... :D
    JInak vše <3
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Bordó a olivová sú skvelé farby <3

    OdpovědětVymazat
  15. Kožíšky miluju! Mám jeden s gepardím motivem (samozřejmě ne pravý) a ano, asi je to u nás trochu odvážnější, ale tak co :D Burgundy barva u mě také jede!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  16. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny tyhle podzimní trendy bez hranic miluji ♥ Celkově mám podzimní módu moc ráda! Nejvíc miluji kožíšky, kožené bundy, shearling a vínovou barvu! Za mě úžasný článek! :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezký článek! Miluju podzim a všechno s ním spojené a podzimní móda je snad to nejlepší!
    Kožíšek mám jen jeden, chtěla bych ještě nějaký přikoupit, ale vypadám v něm jak chlupatý buřtík :D :((
    Annie :)

    http://wearefaabulous.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Kozesiny urcite nepodporuju, zbytek trendu se mi ale libi :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný článek. Já jsem teď dělala o podzimní kolekci dvou značek. První je už vydaný a druhý vydám zítra. Budu ráda, když se podíváš. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. moc se mi líbí ten bílý kabát s šedou kožešinou, nádhera :)
    all black & giveaway

    OdpovědětVymazat
  22. jůů takových suprových kousků!:)
    Já si plánuji koupit pořádně teplý svetr, nějaký krásný kabátek a také nové boty :)¨
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  23. skvely clanek a inspiracni fotky!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash produkt, budu rada kdyz se zucastnis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  24. Krásne fotky :) vínovú farbu zbožnujem :)

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím si, že tenhle rok se jim to povedlo!:) Pěkný článek:))

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.