Přeskočit na hlavní obsah

Givewaway o jeden ze sprchových gelů Aquolina

Jak už jsem psala na Facebooku, tahle Giveaway bude za 4000 shlédnutí blogu. Dlouho jsem uvažovala o co budete soutěžit. A abych to neprozradila úplně, ale abyste byli i překvapeni, prozradím jen, že se bude soutěžit o jeden ze sprchových gelů Aquolina. A nejen to! V balíčku se objeví i malé drobnosti, ze kterých, jak doufám, budete mít radost. :)

Podmínky nejsou vůbec složité, takže si pojďme říct, co "musíte" udělat k tomu, abyste vyhráli.

1. Napište mi dolů do komentáře, který ze sprchových gelů byste nejvíce chtěli.
2. Napište mi, který z nich si myslíte, že bude v balíčku?
3. Sledujte mě přes GFC a Facebook. (Napište mi, pod jakým jménem mě sledujete.)
4. Připište mi do komentáře váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.

Nepovinný:
Giveaway můžete sdílet (na Facebooku, u sebe na blogu, Instagramu,..) napište mi další, nový, komentář s odkazem na tu stránku.


Platí pouze pro Českou Republiku (takže se omlouvám Slovákům, ale i pro vás brzy bude jedna Giveaway). GA bude probíhat ode dneška, tedy 30.8.2015 do konce října 31.10.2015. Přeji vám všem hodně štěstí a když nevyhrajete, určitě se nemusíte bát, GA se u mě na blogu určitě ještě někdy objeví. Všechny sprchové gely Aquolina najdete zde. V odkazu najdete i pěny do koupele a tělové krémy, takže prosím koukejte jenom na ty sprchové gely ;)

Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Já bych nejvíce chtěla sprchový gel Chocolate & Cherry.
    A myslím si, že v balíčku bude sprchový gel Chocolate & Mint. :)
    Sleduju tě přes GFC: Roxy Blog
    A přes FB: Renča Hudcová
    email: rencahudcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sdílela jsem ti Giweaway na mém blogu, najdeš to vlevo pod rubrikama. :)
    www.blogbyroxy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla hlavbě nějaký čokoládový! :) A myslím, že v balíčku by mohl být třešňovo-čokoládový. Přes gfc tě sleduju jako Erika a přes FB jako Riki Davidova. Email je erika.davidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC:VeronikaV
    FB:Veronika Láníková
    chtěla bych Vanilla Macadamia nut a myslím že v balíčku bude White Chocolate
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Great giveaway!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za pozvání na giveaway O:)
    GFC: Martina Homoláková
    FB: Martina Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com
    Hrozně mne zaujala verze bílé čokoládky, tu bych určitě chtěla vyzkoušet vzhledem k tomu, že bílá čokoška je má oblíbená. Jinak v balíčku by mohla být taky maličká čokoládička? :D Já nevím, myslím čokoládově. Nebo třeba houbička na mytí, milý vzkaz od tebe? Hmm.. Už teď mě to zajímá O:). Ještě jednou teda děkuji za pozvání ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji tě na obojím jako Lucka Sondová

    Pěkné by bylo, kdyby tam byl nějaký čokoládový - čokoláda-třešeň/čokoláda-vanilka/bílá čokoláda - takové by tam mohly být ^^

    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Blog sleduji jako: Eva K.
    Fb: Eva Krejcárková¨
    mail: chaoticandglamour@gmail.com
    Já bych asi chtěla Čokoládu s třešněmi nebo vanilkou :P <3 A který z nich by tam mohl být? Noooo...to netuším, možná Tmavá čokoláda? Všechny zní tak strašně dokonale! :O
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Já bych chtěla sprchový gel s příchutí čokolády a ořechů nebo vanilky.
    2. Vůbec netuším. Ráda bych tam objevila jeden s příchutí, které jsem už napsala, vanilku nebo oříšky. :)
    3. GFC: Kateřina Schonova, Facebook: Catherine Schön
    4. zelvakata8@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Líbil by se mi nějaký čokoládový, ty vždy voní nejlépe :)
    2. Třeba vanilkový? :)
    3. GFC: Kateřina Horylová, FB: Kačíí Horylová
    4. katka.horylova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Čokoládový je nej
    2. Modlím se, aby to byl čokoládový :)
    3. GFC i FB Catherine Ribbon
    4. catherine.ribbon.67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Líbil by se mi s vůní čokolády, jelikož tu miluji :))
    GFC-Nela Walk
    FB-Nela Procházková
    Cumanelka@gmail.com

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  13. GFC - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    Netuším, který by v balíčku mohl být, ale Chocolate&Mint musí být dokonalý, takže ten bych i chtěla nejvíce. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC a FB - Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    Líbil by se mi nějaký s vůní čokolády, přesněji asi Chocolate a Mint, protože čokoládu miluji a mátu jsem si v poslední době hodně oblíbila. Tak pevně doufám, že i tento by se mohl objevit v balíčku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásna GA ´:-)
    GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    Rada by som vyskúšala mätu a citrusy a myslím si, že v balíčku bude nejaký čokoládovi :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ráda bych nějakou čokoládku
    sleduju jako Wikira
    FB Jsikrásná /wikira krasna (nevím, jak se to přesně zobrazí)
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. GFC : Brylee Dixon
    FB : Braylee Dixon
    Mail : brylee.dixon@gmail.com
    Nie som z ČR, ale myslím, že ide o dodaciu adresu, takže moja sesternica študuje v Čechách a balík si k nej môžem nechať poslať, to nie je problém (:
    A myslím, že tam bude Aquolina Krémový sprchový gel s vůní čokolády a rumu, však rada by som nejaký vanilkový alebo kokosový, pretože tieto vône mám najradšej (:

    Steal Her Beauty

    OdpovědětVymazat
  18. Mně by se zamlouvala bílá čokoláda a myslím si, že v balíčku bude kakao s višní. :-)
    https://www.facebook.com/lenka.klimova.7524
    Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Chtěla bych vanilku
    Myslím že v balíčku bude čokoláda s višní
    Sleduju tě pod jménem Tereza Krupová
    Email je terezakrupovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. GFC Tereza Máslová
    FB TeSs Máslová
    líbí se mi všechny, myslím že v balíčku by mohla být čokolaa s mintem:)

    OdpovědětVymazat
  21. Omlouvám se a připisuji ještě email: terina.maslova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.