Přeskočit na hlavní obsah

Day tips #1

Kakaové máslo je důležitou součástí péče o pleť po generace. To hydratuje pokožku a dává mu měkký, hladký pocit, že trvá déle než běžné krémy.
. | via Tumblr

Zachovat své zdraví, je dalším způsobem, jak dosáhnout štěstí. Ať máte nadváhu nebo ne, jezte výživná jídla můžou mít negativní vliv na vaši náladu. Kromě toho, je zjištěno, že cvičení uvolňuje endorfiny, které vytvářejí pocit štěstí.
Not mine//

Jezte více vitamínu C, například pomeranče a grapefruity jsou bohaté tímto vitamínem. A navíc zabraňuje vráskám!
Summer vibes. @marikabentzen

Udělejte si čas na čtení blogů, knih nebo článků z časopisů o úspěších v souvislosti s tím, co chcete dělat. Budete nabiti energií.
 
 
Mějte se v lásce


Komentáře

  1. I love your post :) Kiss Kiss from France, *-* Sand. *-*
    .
    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám moc ráda vodu s citronem:) a samozřejmě celkově ovoce miluju, jako pomeranč a tak:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  3. To nevím teda jestli po cvičení jsem nějak šťastná :D většinou velmi velmi unavená, zdrcená a nemůžu se hejbat :DD
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Nejvic se mi líbí poslední tip :))

    OdpovědětVymazat
  5. Janet...zlato moje...strašně moc ti děkuju za přenádherný komentář u mého OOTD článku. Měla sem na krajíčku. Hrozně moc ti děkuji, ty tvoje pochvaly mi dodávají sílu pokračovat dál :)
    Tyhle typy jsou bombovky :P Ihned jdu vykonat bod 3 a 4....skvělý to spojit :P Večer bych se mohla vrhnout i na 2 :*
    Buď chaotická, buď glamour! :*
    chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. super post! od Body Shopu by som rada niečo vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy, určitě vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to je super článek, úplně jsi mi teď kápla do noty a sama bych už nic nedodala, možná jenom citróny a voda, to mi chybí ke štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mě dělá hlavně radost, když překonávám samu sebe :) jinak pěkný článek ♥ cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Po pomerančích bych se utloukla, tak to asi nebudu mít vrásky 😊 super

    OdpovědětVymazat
  11. Super post! Už to jenom čtu a je mi líp hh ^^ Capuccinolover.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. já zase nutně potřebuju bambucké máslo :) nevíš, kde ho sehnat? :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé tipy a dozvedela som sa, že musím jesť pomaranče a nebudem mať vrásky, hah ♥

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.