Přeskočit na hlavní obsah

5 zdravých výhod pitné vody s citronem

U nás jsou nyní opravdové tropy. V takovém počasí se schováváme ve stínu, jsme u vody a řekla bych, že tak nějak přežíváme.

Pomoc schlazení se můžeme naleznout v chladných nápojích. Především tedy v obyčejné pitné vodě s citroném, navíc to má mnoho zdravých výhod, což zní skvěle.


Tady je pět důvodů, proč je pro nás voda s citronem dobrá.

1. - Detoxikace těla
Teplá voda s citronem pomáhá odplavit toxiny z vašeho těla tím, že stimuluje očistný proces v játrech. Je to opravdu dobrý a přirozený způsob detoxikace, který v náročném dni jde snadno udělat.

2. - Pomáhá metabolismu
Pitná voda s citronem nejen pomáhá zmírnit příznaky poruchy trávení, také podporuje zdravé trávení uvolněných toxinů. Stimuluje metabolismus, který je přirozeným způsobem v případě, že chcete zhubnout, zdravý.

 
3. - Pochlubte se imunitním systémem
Voda s citronem je plná vitamínu C, což je vitamin, který zvyšuje náš imunitní systém a je dobrý pro naše kosti, kůži, ústní dutiny a žil. Pokud máte rýmu, citron je "zázrak", kterým se jí rychle zbavíte.

4. - Dobrá pro kůži
Je ideální přísadou přírodní krásy a také velmi dobrá pro kůži. Pijte ji každý den, a poté bude zabraňovat vráskám, takže udržuje mladistvou pleť.

5. - Dobrá pro náš dech
Další dobrý důvod, proč pít vodu s citronem je, že je dobrá pro náš dech a zdraví ústní dutiny. To pomáhá zmírnit bolesti zubů a infekci dásní.

Mějte se v lásce
 

Komentáře

  1. Já mám vždy období, kdy bych ji mohla pít pořád a najednou cvak a plivala bych ji kolem sebe. Jsem v tom strašná. Věděla jsem, že je to zdravé...ale neměla jsem ponětí pro co všechno. Užitečný článek...děkuji :P
    Buď chaotická, buď glamour!
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu vydat článek s dalšími výhodami :))

      Vymazat
  2. milujem vodu s citrónom alebo limetkou :) v týchto teplách je super s ľadom :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam led nedávám, protože nemáme ty formičky (vždycky jak jsem v obchodě, tak je zapomenu koupit -_- )

      Vymazat
  3. Já už si nedokážu představit, že bych pila něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ideální je pro mě voda s citrónem, mátou a ledem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, citron a máte je k obyčejné vodě pomalu neodmyslitelná :)

      Vymazat
  5. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my two posts, I will comment your five posts! :)
    www.sandrakopko.com

    OdpovědětVymazat
  6. Janet, pěkný článek :) Já piju celý život obyčejnou vodu s citronem a teď poslední dobou i mátou nebo okurkou, je to výborné a osvěžující :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) taky jsem si navykla na vodu s citronem, mátou a jednou jsem měla i okurku :) Jinak si tam dávám i jiné ovoce třeba :) Opravdu je to skvělé osvěžení v těchto vedrech :)

      Vymazat
  7. Ráda bych si dělala vodu s citronem pořád, ale vždycky na to zapomenu. Pamatuji, že když jsem měla angínu, vypila jsem i 3l citronové vody denně:) a potom jsem dlouho nemocná nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jde vidět jakou má ta voda sílu :) klidně ti to budu každý den připomínat! :D

      Vymazat
  8. Voda s citrónem je moje oblíbená. :) Docela jsem se odnaučila pít ty všechny možné sladké nápoje a zvykla jsem si na vodu. Dřív jsem chuť vody nesnášela, ale teď mi ani tak nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi voda vůbec nechutnala, nemohla jsem to pít, chutnala příšerně, a teď piju jenom ji :D :)

      Vymazat
  9. Nedokážu si představit léto bez vody, ať už s citrónem, nebo i bez;) Výborná je i s mátou, limetkou, takové mojito;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím, Katherine :)

      Vymazat
  10. pijem kohútikovu vodu väčšinou bez citrónu, keďže mi doma nerastie citrónovník, ale plne súhlasím s celým článok! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi neroste na zahradě citrovník :D Ale občas si tam dám ten citron, ale jen málokdy :)

      Vymazat
  11. Milujem pitnú vodu :)) a s citronom je najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vodu s citrónom mám veľmi rada, ale nie keď je to taký koncentrát, že tam citrón vôbec necítiť :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka nedává třeba kolečka citronu do vody, citron tam vymačká a tím pádem jde více cítit příchuť citronu :)

      Vymazat
  13. Milujem vodu s citrónom, a keď si tam hodím aj pár lístkov mäty je to úžasné!
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  14. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e da dica também.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat
  15. Ve vedrech mám taky ráda vodu s citronem a hodně vychlazenou

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  16. Poslední dobou piju jenom vodu, sladké minerálky mi nějak přestaly chutnat (za což jsem svému mozku úplně vděčná) samotná voda mi strašně chutná a když mám doma citron tak si dělám takovou tu klasickou citronádu ale poslední dobou si to dělám s limetkou a je to o dost kyselejší :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo, takových výhod. V těchto dnech piju jedině vodu s citrónem, ale nevěděla jsem, že to má tolik plusů. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  18. Vodu s citronem já miluju! V práci je to osvěžující a hlavně zbožňuju jeho vůni!

    OdpovědětVymazat
  19. Vodu s citrónom pijem skoro každý deň ♥

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.