Přeskočit na hlavní obsah

Book Wishlist for June/July

Ač jsem si říkala, že tady na blogu nebudu pravděpodobně dělat žádné Wishlisty, tak jsem se tomu nijak neubránila a tady jeden je. Chtěla jsem se vás zeptat, jestli máte zájem o takovéto články, a nebo byste zde chtěli číst články typu recenzí,..

Tento Wishlist se týká knih -jak jste určitě poznali už z názvu-, které bych si chtěla koupit v červnu nebo v červeni tohoto roku. Nebudu to déle zdržovat a koukněme se na ty knihy.

Mám takový blok, kam si píšu seznam knih, které bych si chtěla přečíst, ne všechny bych si nutně chtěla koupit. :D V seznamu mám asi kolem 100 knih -jsem hodně zvědavá, jestli je letos přečtu, protože každý měsíc se jich tam několik přidá-.
Je pro mě těžké určit knihy, které si chci koupit a které ne. Mám to většinou tak, že bych si je nejdříve chtěla půjčit v knihovně, přečíst si ji a pakliže by se mi líbila si ji koupit.
Nicméně i přesto, že jsem přečetla spousta knih od spisovatelky Cecelia Ahern (napsala např. Ps: Miluji Tě), chtěla bych je mít všechny doma. A stejně tak od autora knihy Poslední píseň Nicholas Sparks.

A teď už opravdu ty knihy, které bych si chtěla koupit.

1. Online girl - Zoe Sugg
Letos velký hit. I mě zaujala, a jsem hodně hodně zvědavá jak tato kniha vypadá, co se v ní píše, jak to Zoella pojala apod.
Zoella - Google Search

2. Příliš mnoho Kateřin - John Green
Knihy Johna Greena čte v poslední době hodně lidí. A to především kvůli knihy Hvězdy nám nepřály. Spousta holek, čte jen Greena, ale neměly by zapomínat, že jsou zde i jiní autoři. :)

3. Pod sněhem - Petra Soukupová
Na to, že tuhle knihu napsala Češka (a co si budeme nalhávat, světoví spisovatelé jsou přeci jen o něco lepší) zkrácená verze obsahu mě nadchla. :)

4. S láskou Tanya - Tanya Burr
Obálka knihy my hodně připomíná Zůstaň se mnou, a názvem S láskou, Rosie.. ale rozhodně je tato kniha o něčem jiném, a jsem na ni hodně zvědavá :)
Photos From My Book Launch Party



Mějte se v lásce

Komentáře

  1. rada by som si prečítala Príliš mnoho Katarín, ostatné možno len ak by sa ku mne dostali :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Zoellu a Kateřiny mám taky na wishlistu. Čtení je můj velký koníček
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netrvalo to dlouho, a už jsem si i koupila Kateřiny :3 Jsem zvědavá jaká ta kniha bude, kdyby byl zájem mohla bych sem o ní hodit nějaké info ;)

      Vymazat
  3. Super výber, hlavne teraz v lete keď bude viac času na čítanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, vlastně i proto jsem se těšila na prázdniny! :D

      Vymazat
  4. Girl online som si tiež chcela strašne prečítať, ale po prečítaní recenzie a obsahu zo mňa nadšenie opadlo, tak ak sa ku mne dostane, tak si ju prečítam, ale vyhľadávať ju asi veľmi nebudem. Teraz čítam Selekciu, ktorá je taká oddychová a teším sa na ďalšie diely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Selekci jsem taky koukala, ono to má tuším ještě dva další díly, ne? :)

      Vymazat
  5. Já doporučuji Madame Chic od J. Scottové, je to fajn čtení, k odreagování, navíc i docela vtipně popsané :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.