Přeskočit na hlavní obsah

Spring/Summer 2015 - fashion news - haute couture

Zuhair Murad je libanonský návrhář. Nedávno se v Paříži konala přehlídka Haute Couture pro tento rok 2015. Zuhair zde představil kolekci na jaro/léto, která je neskutečně velkolepá a luxusní. Věřím, že nejen jedna žena touží alespoň na moment si obléknout šaty tohoto návrháře.
Murad se nechal inspirovat začátkem jara, a proto zvolil pastelové barvy. Ty jsou doplněny zlatou a stříbrnou, na některých modelech se objevují i metalické prvky a mnohé šaty doprovázejí i jemné kamínkové zdobení. Vybrala jsem pár šatů na ukázku pro vás. Zaručeně se vám budou líbit! :)



Zajímavost: Šaty tohoto návrhářského mistra si oblékla například Rita Ora na Brit Awards 2015, Jennifer Lopez na 2015 Vanity Fair Oscar Party a stejně jako JLo, tak i Lily Colins si oblékla na Vanity Fair šaty od Zuhaira :) Na 57th Anual Grammy Awards si i Katy Perry oblékla šaty tohoto návrháře. Rovněž krásná Nina Dobrev si letos oblékla dvakrát různé šaty z kolekce Ready-to wear. A spoustu dalších (Taylor Swift, Jennifer Aniston, Alessandra Ambrosio, Beyoncé, Megan Fox,..)


Elie Saab je rovněž libanonským návrhářem a jeho práce je něžná a ženská. Šaty, které představil na Haute Couture 2015 pro jaro/léto jsou v zemitých barvách. Objevuje se tam například i šedá barva, tyto šaty pro vás na ukázku ale nemám. Návrhář vsadil na motýlky, kterými je ozdobená řada šatů. Nevyužil jen motýlků, ale i klasicky krajkou a jemným vyšívaným vzorem. A stejně tak, jako ze šatů Zuhaira, tak i ze šatů tohoto mistra budete uchváceni.



Mějte se v lásce


Komentáře

  1. Krásny príspevok :) Veľmi sa mi páčia modré šaty od prvého návrhára, až normálne rozmýšľam že si musím také podobné kúpiť na stužkovú :D
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. U Zuhair Murad se mi nelíbí druhé a třetí ostaní jsou krásné a co se týče Ellie Saab tak se mi většina z nich nelíbí
    Btw hezký design+dobré články=tvůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi více líbí šaty od Zuhaira :) A děkuji moc, Lady, za pochvalu :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.