Přeskočit na hlavní obsah

Relaxační středa 3

Relax je pro naše tělo velice důležitý. V této uspěchané době bychom si ho měli dopřávat mnohem více, než si někteří z nás dopřávají. Každý z nás si relax sice představuje jinak, ale tak je to správné a tak to má být. Tak si udělejte čas na vaší oblíbenou aktivitu, osobu nebo činnost a užijte si volný čas bez mobilů, internetu a televize.

Fotka uživatele Zábavné domácí večery.


Tipy pro skvělý den:

1. Zacvičte si/Protáhněte se

2. Úžasná bohatá snídaně

3. Uvař si oblíbenou kávu nebo čaj

4. Běžte se projít, nebo jeďte na výlet

5. Zajděte si na skvělý oběd a kávu s dezertem

6. Dělejte to, co vás baví (čtení knih, sledování filmů,..)

7. Pokud jste se ráno jen protáhli, zacvičte si

8. Dej si sprchu

9. Večeře s přáteli

10. Jděte spát



Jak si představujete skvělý den vy? Co vás baví? Cestujete rádi?

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Já nejradši jezdím na výlety všude možně kde to jde, to je pro mě nejlepší :) Jednou za čas si ráda dopřeju i pyžamový den, celý den v posteli, seriály a dobré jídlo. Teď po tom co jsem se pořád učila jsem zjistila, že ani nevím co mám dělat když mám najednou volno a neumím odpočívat, takže jsem teď v učení :D Jenom teda cvičení asi nikdy mít ráda nebudu :(

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi by doma asi pyžamový den neprošel :( Ale jinak souhlasím s tebou, taky mám ráda různé výlety, seriály a dobré jídlo :)

      Vymazat
  2. Skvelé tipy. Dobre jedlo, prechádzka, kávička, knihy - tak to je moj relax. Spať by som najradšej niekedy aj nespala. Ved je tolko zaujimaých veci, ktoré sa daju robit a vidiet.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mám občas náladu nejít spát, ale mnohem častěji usnu už v osm hodin :D Možná to je z těch náročných dnů :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.