Přeskočit na hlavní obsah

Čokoládový dort

Dort jsem nikdy nepekla, teda do té doby než mě spolužák poprosil, jestli bych mu jeden neupekla pro jeho přítelkyni k narozeninám. A já řekla ano! Byla to pro mě neskutečná výzva, protože i když jsem ho upekla a vypadal docela dobře, nevěděla jsem jaký je uvnitř, jak chutná. Byla jsem hrozně nesvá, ale nakonec se objevila neskutečně dobrá reakce, a tak jsem se rozhodla, že vám sem recept na čokoládový dort napíšu.

Budeme potřebovat:
4 vejce
4 lžíce polohrubé mouky
4 lžíce moučkového cukru
0,5dl oleje
1/2 balíčku kypřícího prášku
2 lžíce kakaa
marmeláda



Postup: Z bílků ušleháme sníh, přidáme cukr a ještě šleháme do tuha. Postupně přimícháme žloutky, prosátou mouku promíchanou s kypřícím práškem, kakao a olej. Těsto vlijeme do vymazané a hrubou moukou vysypané formy a upečeme. Korpus rozkrojíme na části, potřeme marmeládou a na ni rozetřeme krém. Krémem potřeme i boky dortu. Dort je lepší, když ho necháme několik hodin v chladu odležet.



Recept na krém jsem někam založila, dodám ho později. :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tak to je pecka, moc se ti povedl :) Zrovna včera jsem se koukala na fbc na album jedné paní, co peče a měla tam skoro stejný dort, tak jsem ráda, že jsem narazila na recept. A kolik čokolády si potřebovala na ty hoblinky čokoládové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Navíc nebyl ve výsledku ani nějak drahý, což pro spolužáka bylo naprosto vyhovující, že nemusel kupovat třeba za 600,- nebo tak :) a v pohodě se vešel do 200,- :)
      Na hoblinky jsem spotřebovala cca jedno balení čokolády :)

      Vymazat
  2. Vypadá to nádherně, povedl se ti a jak na to, že si dort nepekla. Zrovna včera jsem pekla také dort a to pro přítele k narozeninám. Já už teda pár dortů pekla, takže se připrav, že se určitě někdo ozve až zjistí jak pečeš hezké dorty :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se tomu vůbec nebránila, kdyby se někdo ozval :) Pečení mě moc baví, tak hlavně aby byly i chutné a nejen hezké :D :) Děkuji za moc milý komentář.

      Vymazat
  3. mňam, toto vyzerá neskutočne dobre. :) takéto mňamky ja môžem. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom je to docela jednoduchý recept, určitě ho vyzkoušej! :)

      Vymazat
  4. Mňam, ten vyzerá úžasne! Myslím si, že najlepšia torta je tá čokoládová! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já bych se neuměla rozhodnout miluju snad všechno sladké :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.