Přeskočit na hlavní obsah

31 denní jóga výzva - Revolution with Adriene

Včera (1.1.) začala nová výzva od Adriene. 31 denní revoluce. Každý den Adriene přidá na youtube video a pokud jste zaregistrovaní, posílá je vám přímo každé ráno do e-mailu.
Již včera zveřejnila první video, které naleznete zde a nebo si jej můžete pustit u mě na blogu.


Já osobně Adriene miluji, podle mě je to nejlepší lektorka jógy vůbec. Už dříve jsem o ní psala článek, který si můžete přečíst zde. A stejně jako letos, tak i před dvěma lety jsem dělala 30 denní výzvu právě s Adriene. Tuhle výzvu můžete vyzkoušet třeba po Revolution, odkaz na první video z této skvělé výzvy zde.


Abych se vrátila k původnímu tématu. Já se ještě stihla zaregistrovat včas, nicméně tady máte odkaz na zápis, vyzkoušejte, zda ještě funguje.

Dnes zveřejnila druhé video, na které vám opět dávám odkaz (zdá se, že dnes je téměř celý článek o odkazech, omlouvám se).


Doufám, že se zapojíte, jóga vám rozhodně přinese zklidnění, zbavení stresu a pořádné protáhnutí celého těla. Myslím, že vás to po pár dnech začne bavit. A když ne, můžete mít dobrý pocit, že jste alespoň ze začátku roku (po všem tom cukroví, salátech a zkrátka dobrého jídla) udělali něco dobrého pro své tělo.

Mějte se v lásce,

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.