Přeskočit na hlavní obsah

My christmas playlist

Já miluji vánoční písničky. A abych řekla pravdu, tak je vždy poslouchám už od září. Podzim moc nevnímám, a tak hned když skončí léto, automaticky přicházejí Vánoce!
Tady je seznam mých favorites písniček a jejich verzí, které mám opravdu moc ráda. A není jich málo! Bylo těžké je vybrat. Rozhodla jsem se pro 10 z Česka a Slovenska a pro 10 z USA. :) Takže si dejte něco dobrého (třeba horkou čokoládu, která je pro toto období ideální) a pusťte se třeba do balení dárků a vychutnejte si tento playlist.
Věřím, že se vám bude líbit!


20. Dean Martin - Let it snow

Jaké vánoční písně máte rádi vy? :) 
Líbí se vám některá z tohoto playlistu? 

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. hoci je už po Vianociach, niektoré pesničky si určite pridám do vianočného playlistu, vďaka za tip :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.