Přeskočit na hlavní obsah

Relaxační středa 2

Loni v prosince jsem napsala článek s název "Relaxační středa", ve kterém píšu o tom, že bychom si každý z nás měli udělat chvíli času jen pro sebe a odpočívat. A nemít takový den jen jednou za měsíc, ale alespoň jednou za týden! Abychom si odpočinuli od všech povinností, starostí a stresu.

Jaký zvolíte den je jen na vás, já si zvolila středu, je to prostřední den pracovního týdne, takže se v polovině nabijete energií na další dva dny.

Ať už zvolíte jakýkoliv způsob odpočinku (jít do kavárny, projít se do parku, jít běhat, sednout si s knížkou u dobré kávy, apod.), měli byste si nejdřív říct, co vás vlastně baví a z čeho máte opravdu velkou radost.

A když jsem nad tím, teď na podzim, přemýšlela i já, napadla mě otázka →

Co se mi vybaví, když se řekne podzim:
• káva, čaj nebo horká čokoláda
• kniha
• svíčka
• křeslo
• barevné, opadané listí
• dýně a jídla z dýně (muffiny, polévka, kompot,..)




A takhle to mám prostě já! A co vy?
Co vy a podzim? 
Co vy a relaxační den? 
Máte nějaký, nebo ho teprve začnete mít? 
Myslíte taky na sebe, nebo se neumíte uvolnit a stále myslíte jen na práci, která vás čeká a na to, jak nestíháte?

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cieszę się, że podoba ci się tutaj! Jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję, że przyjść się częściej. (Być może napisałem go prawidłowo. :D )

      Vymazat
  2. Teď jsem začala chodit na vysokou a škola je pro mě na denním pořádku od rána do večera a to někdy i o víkendech, když se připravuju na další týden nebo když máme nějakou akci, kterou ohledně školy připravujeme, takže času pro sebe si užívám (pokud nějaký mám).
    A knihy, čaj, dýně, dobré jídlo, svíčky, postel, filmy/seriály...to je pro mě podzim <3
    - hezký článek!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi určitě často ve stresu z toho že nestíháš nebo něco neumíš ne? Já to tak alespoň mám a bojuji s tím takhle: http://janetsonrisa.blogspot.cz/2016/10/my-playlist-for-relaxation.html :)

      Děkuji moc za pochvalu, Míšo, hodně štěstí na vysoké! :) ♥

      Vymazat
  3. Lásku k jídlům z dýní určitě sdílím :) Podzim je moje nejoblíbenější část roku.. mlha, barevné listí, dýně, dušičky, sbírání kaštanů.. našlo by se toho určitě hodně.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, já nejsem moc velký fanoušek podzimu (vlastně ani jara a zimy jen tak napůl :D ). Nejvíce mám ráda léto a to když skončí, podzim přeskakuji a už vidím jen Vánoce :D
      Ale dýně! Jsou prostě dýně ♥

      Vymazat
  4. Great books Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.