RECENZE: Avon - Černá minerální maska

středa, listopadu 30, 2016

Miluji tuhle pleťovou masku! Myslím, že už mám druhé balení, a protože mi už dochází budu si rozhodně objednávat další.
Je to maska s minerály, které vstřebávají přebytečný maz, a jílem, který čistí póry a zanechává pleť vyčištěnou a matnou. - Tak tohle mají napsané na Avon stránce a já bych se pod to mohla podepsat!



Maska má černou barvu a je mazlavé konzistence -já ji třeba nanáším štětečkem, jak můžete vidět výše-, ale můžete ji klidně nanášet i prsty. Na obličej stačí aplikovat pouze tenčí vrstvu.

Maska má ze začátku černou barvu, která se změní v šedou a to znamená, že maska zaschla a pleť je vyčištěná. Obvykle to trvá 15 minut, protože si dávám trošičku hrubší vrstvu, masku smývám po 20-25 minutách.


Poté masku odstraníme teplou vodou -já pomocí kosmetické houbičky- a pleť osušíme. Protože si masku dávám večer, na tvář pak nanesu gel. Vy ale samozřejmě můžete obličej nakrémovat například hydratačním krémem. :) 


Avon radí, abyste ji používali 2x-3x do týdny. Já ji používám 1 nebo 2x do týdne. Maska není vůbec drahá a navíc ji mají velmi často v akci. Běžná cena se pohybuje kolem 100Kč, ale když je ve slevě, může stát i o polovinu méně. 

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů