Přeskočit na hlavní obsah

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuť se tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasy mám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.




Závidím těm lidem, kterým vlasy rostou rychle. Když jsem byla malá, měla jsem vlasy až po zadek, nechala jsem si vlasy ostříhat až po ramena a rostly my snad 6 let, než mi narostly alespoň do poloviny zad. Pak jsem tu chybu udělala znova :D a rostly mi dalších pár let opět do délky do poloviny zad. Jenže pak jsem měla vlasy tak zničené, že se musely ostříhat zase o nějaký ten kousek. Nicméně už to nemuselo být až po ramena.

Celebrity prostě nesmí chybět! Lauren Conrad, Lily Collins a Lucy Hale (u které si snad ani dlouhé vlasy nepamatuji!) ♥

Miluji tyhle fotky, a trošku závidím holkám. Ani ne to, že mají krátké vlasy, ale spíš to, že jim tolik sluší!


Stále velmi často laškuji s tím, že bych se takhle nechala ostříhat, ale pak si oponuji tím, že "Co když mi to nebude slušet? A já budu akorát nešťastná a naštvaná na sebe!".
Momentálně je mým cílem to, že si nechám odrůst melír, který mám (i když to původně melír být neměl -_- ) a ofinu si pro změnu nechám dorůst do stejné délky, jako zbylé vlasy, a pak si ji pravděpodobně nechám znovu ostříhat. No a příště se můžete těšit na článek právě o ofině!


Máte na sobě raději kratší nebo delší? A co se vám víc líbí? 
Dejte mi vědět, co si myslíte o tomto účesu. :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. ja som bola vždy za dlhé vlasy! mala som úplne dlhé skoro až po pás, a keď som si ich dala ostrihať,tak vždy len trošku. potom sa mi ale zapáčil takýto strih a dala som dolu 25cm :) a odvtedy si to neviem vynachváliť..je to praktické, mám "ľahšiu" hlavu, a už by som dlhé asi nechcela :) aspoň zatiaľ :) takže určite sa neboj ísť do toho, však vlasy dorastú :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne že bych se toho vysloveně bála, spíše mi vlasy rostou hodně dlouho, a tak by mi to bylo líto.
      Nicméně tobě, Verčo, jak jsem se koukala, ti ty vlasy šíííííleně moc sluší! ♥ Mi by tak asi neslušely. :)

      Vymazat
  2. Já si vždycky nechám narůst dlouhý vlasy, pak si je ostříhám na mikádo a takhle pořád dokola :D Teď mám takový delší mikádo a jsem spokojená :) Dlouhý vlasy jsou krásný, ale je s nima moc práce, což mě vždycky po nějaké době přestane bavit a zatoužím po změně :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím pádem ti vlasy rostou asi hodně rychle co? :o Mi vůbec :(
      Místo takového střihu spíše přemýšlím nad ofinou :)

      Vymazat
  3. Já poslední půlrok nechci dlouhé vlasy, strašně se mi líbí delší mikádo a proto vždy prosím kadeřnici, aby mi vlasy, co nejvíc zkrátila a ona vždy říká, že je těch vlasů škoda :D

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful hairs! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.