Přeskočit na hlavní obsah

StyleWe - zahraniční e-shop

Objevila jsem jednu stránku s oblečením, takže zahraniční e-shop, který se jmenuje StyleWe. Má moc pěkné oblečení, ale podle mě má každý jiný styl a tak musí každý hledat ten svůj.
Jsem tak trošku blázen do šatů a to hlavně do dlouhých a společenských šatů. Velmi mile mě překvapila jejich nabídka, mají opravdu skvělé kousky a bylo by rozhodně těžké vybrat pouze jedny šaty. Níže můžete vidět pár ukázek šatů, které jsem vybrala a které se mi nejvíce líbí.

//I found one page with clothing, so that's foreign e-shop, which is called StyleWe. It has really pretty clothes, but I think everyone has a different style, so everybody has to seek his own. I'm a bit crazy into dresses and, especially in long and formal dresses. Very pleasantly surprised me their offer, they have a really great pieces, and it would be definitely difficult to choose only one dress. Below you can see a few examples of dresses that I chose and that I like the most.//

            1. Tootang                                     2. Anne F                                   3. Roserry

4. Blushfashion                            5. Blushfashion                                  6. Roserry

Tato stránka má svůj vlastní blog. Mají rubriky jako třeba: Fashion, Style, Beauty, Lifestyle a podobně, takže si myslím, že si každá z nás vybere to své. Mi se nejvíce líbí (nebo je pro mě nejvíce využitelná) rubrika Lifestyle, ve které můžete najít tipy na jídlo, cestování,..

//This page has its own blog. They have sections such as: Fashion, Style, Beauty, Lifestyle, etc., so I thing each of us will choose theirs. I like most (or most useful for me) Lifestyle section, where you can find food ideas, traveling,..//

Mějte se v lásce (Keep in love),

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.