Přeskočit na hlavní obsah

My playlist for relaxation


Dala jsem dohromady pár oblíbených skladeb, které poslouchám když odpočívám, dělám věci do školy (ale jen u předmětů, které mě baví), nebo píšu článek. Nejsou to vysloveně písničky od určitých interpretů, někdy je to jen hudba. Relaxační hudbu poslouchám hlavně k večeru, kdy odpočívám po náročném dni. Doufám, že se vám bude líbit tento playlist! Dejte mi vědět, jaké písničky posloucháte, ať už se chcete zrelaxovat nebo obecně your favorite songs.

Na prvním místě je moje nejoblíbenější, kterou poslouchám snad pořád! Další ale nejsou nijak seřazeny podle oblíbenosti.


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tak přesně takovéhle písničky teď potřebuju, díky za ně! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Môj playlist sa počas prechodu z leta na jeseň neskutočne mení - zatiaľ čo počas leta milujem aktuálne hity, pri ktorých mám chuť skákať a tancovať, jeseň je presne o takýchto pomalých a pokojných, často len inštrumentálnych skladbách. Pustila som si hneď prvý link a dostali ma už prvé tóny - a asi si to nechám pustené celé tie dve hodiny :D
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně, přes léto poslouchám rychlejší písničky :) a na podzim, takové uklidňující ploužáky :) Jsem ráda, že se ti líbí! :)

      Vymazat
  3. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Your blog is very nice and I am following you.
    I hope you will follow back - it is fun
    to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Siedmu a ôsmu pesničku počúvam takmer neustále! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.