My fall picks + color inspiration

pátek, října 07, 2016

ONE | TWO | THREE | FOUR

Podzimní dny už jsou tady. A ze všech stran už se na mě valí podzimní obrázky. Abych pravdu řekla, miluji léto a podzim byl vždycky pro mě depresivní část roku. Nicméně když tak projíždím ty obrázky snažím se ignorovat ty depresivní a soustředím se na ty, ze kterých mám radost. Jako například zapálená svíčka, knížka a zachumlání v dece. Nebo si dát piknik někde v parku s přáteli v krásně prosluněný den.

A jaký máte názor na podzim vy? :)

Dlouho tady nebyl článek s podzimními outfity! :D Tak tady je jeden navíc.♥


ONE | TWO | THREE | FOUR



Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Milujem takéto inšpirácie! Tú modrú košeľu mám - síce nie z H&M ale z Bonprixu a doteraz som nevedela k čomu ju poriadne skombinovať :) Jeseň mám veľmi rada aj vďaka vrstveniu outfitov! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat