Fall/winter 2016 - fashion news - Zuhair Murad

úterý, října 25, 2016

Letos Zuhair opět vsadil na typické barvy jako černá, červenou, bordó, zelenou a modrou. V téhle kolekci ale neuvidíte šedou a bílou barvu, jako loni. Tyto barvy nahradila fialová a nádherná zlatá! Musím uznat, že ačkoliv fialovou moc ráda nemám, šaty jsou dokonalé!
U každé jeho nové kolekce si říkám, že je krásnější než ta předchozí a to rozhodně platí i teď!

Určitě mi dejte vědět jaká barva nebo šaty se vám z kolekce líbí nejvíce nebo nejméně :)
Za mě je top černá a bordó klasika! :) A nejméně se mi líbí zelené šaty.




Články na šaty od Zuhaira Murada můžete čekat pravděpodobně ještě dva. Jeden, který se vede pod názvem Ready-to-wear a svatební šaty, které už navrhl pro celý příští rok! Já se na to moc těším, protože jsem se už na některé koukala a jsou opravdu boží! Zuhair je můj nejoblíbenější návrhář. :)

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů