Přeskočit na hlavní obsah

Podzimní tag

Oblíbený produkt na rty?
Místo rtěnky bych si vybrala spíše tužku na rty a to rovnou dvě. Obě jsou od essence a na to, že jsou tak levné, mají nádherné barvy a výdrž! :)

Oblíbený lak na nehty?
Když je podzim tak miluji tmavé odstíny, takže jakýkoliv vínový nebo tmavě hnědý odstín.




Oblíbená šála nebo doplněk?
Šálu ani tak oblíbenou nemám jako spíš čepice, i když musím přiznat, že je velmi málo nosím, protože si v nich připadám jako retard a pokaždé si řeknu, že taková zima přece ještě není! :D

Oblíbená podzimní svíčka?
Jakákoliv. Nemusí ani vůní připomínat podzim (a pokud bude, tak je to jedině dobře), ale pro mě jsou svíčky na podzimu to nejkrásnější, nepálím je nikdy jen jen na podzim a kousek zimy :) Zrovna teď mi tady hoří Angel wings od Yankee candle. ♥



Oblíbená venkovní podzimní aktivita?
Vlastně ani žádnou nemám, ale vím která by to mohla být! Udělat si piknik s pár přáteli někde v přírodě, kde budeme právě obklopeni těmi barevnými stromy listím.

S'mores nebo dýňový koláč?
Rozhodně dýňový koláč. Marshmallow je pro mě už samo o sobě dost sladké.

Oblíbená podzimní sladkost?
Cokoliv z dýně. Takže ať už to je dýňový koláč, perník nebo třeba muffiny.

Oblíbená kniha ke čtení během podzimu?
Budu se opakovat jako u svíček. Nezáleží mi na tom, jaká kniha to bude, hlavní je aby se dobře četla. Vlastně jsem ani nečetla žádnou knížku, které by se odehrávala v podzimu.

Oblíbená podzimní melodie?
Rozhodně nějaká relaxační hudba. Jako třeba tato, stačí zavřít oči a nic nevnímat.

Čaj, káva nebo horká čokoláda?
Protože kávu moc nepiju a horkou čokoládu velmi málo, vítězí čaj. Ale na druhou stranu je pravda, že horkou čokoládu piju jedině právě přes podzim/zimu.

Oblíbené podzimní jídlo?
Znovu se vrátím k těm dýním, miluji je snad na každý způsob: polévka, kompot, perník, koláč. Dýně prostě k podzimu neodmyslitelně patří!


Raději pečeš nebo jíš?
Obojí, ale tím, že častěji jím než peču, tak si právě více užívám to pečení. Na blogu už se taky kupí recepty a zanedlouho určitě přibude další. :)

Oblíbená podzimní barva?
Vínová, tmavě hnědá. Vím, že to není barva, ale prostě miluji záři svíčky a světýlek ♥

Které knihy, jež bude vycházet na podzim, se nemůžeš dočkat?
Papírová srdce - Claire Contreras
Srdeční záležitost - Gilles Legardinier
Útěk do samoty - Nicholas Sparks

Které 3 knihy, by sis chtěla během podzimu přečíst?
Hunger games (první dva díly) a Co s láskou.

Jaký měsíc považuješ za nejvíc podzimní?
Listopad, možná už jen kvůli názvu, ale musím uznat, že je to docela na hranici v rozhodování jestli říjen nebo listopad. :)


A jak to máte vy?


Mějte se v lásce,

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.