Přeskočit na hlavní obsah

Levandulové sušenky

Levandule jsem měla doma opravdu spousty a už jsem ani nevěděla, co s tím. Našla jsem si tedy recept na levandulové sušenky. Upřímně řečeno, je to nejhorší recept, který jsem kdy měla, ale ty sušenky jsou opravdu skvělé! :)

Na 1 plech (cca 60ks) potřebujete: 100g másla, 1/4 hrnku cukru krupice, hrnek polohrubé mouky, sůl, hrnek strouhaného kokosu, 2 lžíce levandulových nasekaných květů, moučkový cukr na obalení

(Pozn. záleží jak moc aromatické chcete, aby sušenky byly, jestli nejste zvyklí na levanduli, dejte si menší množství levandule, to stejné i s kokosem)




Postup: Troubu předehřejte na 170°C. Do mísy vložte všechny suroviny (kromě moučkového cukru na obalování) a vypracujte z nich mírně drobivé těsto. Oddělujte z něj pak části a v dlaních z nich vyvalujte kuličky o průměru asi 1,5 cm (nic se ale neděje, pokud budou větší). Pokládejte je na plech s pečicím papírem, pečte zhruba 20-25 minut. Ještě teplé je obalte v moučkovém cukru!

Musím říct, že těsto se velmi těžko zpracovávalo, kuličky mi z toho rozhodně nešly udělat a dělala jsem je snad hodinu. Proto abyste zjistily, jaké to je, zkuste to nejprve z poloviční dávky. :)


Mějte se v lásce,

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.