Domácí pomoc

úterý, září 06, 2016

Máte nějaký z níže uvedených problémů a nevíte co s tím a rozhodně se vám nechce utrácet peníze za šíleně drahé produkty, které možná ani nepomůžou? Vyzkoušejte tyto domácí tipy.
Nestojí moc a třeba zrovna vám pomůžou.





Tvář s pupínky? Zbavte se jich pomocí mátové masky.
Pokud si všimnete, že vám na tváři vyskočí červená skvrna, už se nemusíte bát, stačí, když si uděláte pleťovou masku z máty peprné, která má protizánětlivý účinek na akné.
Podle The Health Site, mají mentolové a antibakteriální vlastnosti, které můžou snížit výskyt pupínků.
Jednoduše smíchejte lístky máty s trochou vody, aby se vytvořila pasta a tu pak aplikujte na pupínek na asi pět minut.  Tip: Použijte lísky vychlazené máty, ta lépe uklidní a zchladí podrážděné místo.

Pocit nevolnosti? Žvýkejte mátovou žvýkačku nebo pijte mátový čaj.
Pokud budete cestovat autem, letadlem nebo lodí, je dobrý mít u sebe nějakou mátovou žvýkačku nebo bonbon. Jednak budete mít svěží dech, ale hlavně pro ty, kterým není dobře v těchto dopravních prostředcích, to pomůže, protože máta peprná zmírňuje nevolnost a zklidní vám žaludek.
Podle Top 10 Home Remedies, éterický olej máty peprné (vetřít trochu na spodní stranu zápěstí) je účinnější, než žvýkačky nebo bonbony.

Chcete bělejší zuby? Jezte jablka.
Zelená jablka opravdu můžou dát čistý vzhled vašim zubům, díky jejich mírně kyselé šťávě s vysokým obsahem vlákniny. Jablka jsou ideálním jídlem pro čištění a leštění zubů. Jezte jablka mezi jídly, pomůže vám to osvěžit dech, odstranit plak a vybělit zuby.

Jak zvýšit vytrvalost a energii? Pomůže kokosový olej nebo zelený čaj.
Kokosový olej obsahuje zdravé tuky, a to zejména MCT, které jsou snadno stravitelné a používané jako forma přímé energie. Navíc kokosový olej je zdravý na srdce, pomáhá zvýšit vaši imunitu a celkový zdravotní stav a když se užívá s mírou, pomůže také snížit břišní tuk.
Jezte 1 až 2 polévkové lžíce extra panenského kokosového oleje denně. Můžete jej přidat například i do ranní kávy.
Zelený čaj také může zvýšit vaši vytrvalost a energetické hodnoty. Polyfenoly v něm pomáhají v boji proti únavě, snižují stres a podpoří lepší spánek. Čaj můžete pít 2x-3x denně.

Jak odbourat stres? Cvičením!
Cvičení pomáhá snížit stresové hormony a zvyšují "dobrý pocit" hormonů v těle. Kromě toho zlepšuje náladu a odvádí vás od každodenních starostí. Snažte si najít čas na daný druh cvičení. Nemusíte to nijak přehánět, stačí když si zajdete na procházku, zatančit nebo zaplavat.
Jestliže se vám nechce opouštět váš dům, můžete se rozhodnout pro jógu. Jóga pracuje jako meditace, která pomáhá najít klid, vaší mysl i tělo.

Vyzkoušíte některý z těchto tipů? S čím máte problém vy? Vyzkoušeli jste už nějakou domácí pomoc?

Mějte se v lásce,


  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů