Jóga: zas a znova

sobota, srpna 27, 2016

Rozhodla jsem se po roce začít znovu s jógou. 

Začala jsem loni na začátku léta se 30 denní výzvou s jógínkou Adriene (článek o ní zde). Když začala v září škola přestala jsem vůli nedostatku času.
Co si budeme nalhávat jóga mi strašně chyběla a tak jsem se 23. srpna letošního roku rozhodla, že zase začnu. A osud tomu chtěl, že jsem zrovna v ten den objevila i stránku spojujenasjoga.cz, kde se můžete zaregistrovat do 30 denní jógy a oni vám každé ráno v šest hodin pošlou video na daný den.



A tak jsem to udělala i já, zadala jsem svůj e-mail a další den ráno mi už přišlo video a já mohla začít. První den jsem se opět setkala s Adriene, za což jsem byla moc ráda, protože má skvělá videa. Druhý byl trošku těžší, jednak proto, že Tara Stils cvičila příliš rychle na můj vkus a na to, že to byl pro některé začátečníky druhý den, měla opravdu těžké pozice. Nicméně třetí den byl opět s Adriene a u ní už není třeba komentáře.



Moc se těším na další videa a protáhnutí celého těla. Jóga je opravdu skvělá a zdá se mi, že ji cvičí čím dál víc lidí. Cvičíte jógu i vy? Nebo si říkáte, že byste chtěli začít, ale nikdy se k tomu nedokopete?




Podle mě je toto skvělý způsob (posílání náhodných videí na e-mail každé ráno), jak začít! A když si k tomu například uděláte (nebo najdete na internetu) rozvrh, půjde vám to ještě lépe. I já si takový udělala a můžete se jím inspirovat nebo si ho stáhnout tady. Zkuste to i vy! Uvidíte, že se budete cítit mnohem lépe a odpočatě.

30 denní jóga s spojujenasjoga.cz

Mějte se v lásce a Namaste,

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jéé, super, že jsi se k józe zase vrátila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda :) Strašně mě to baví :)

      Vymazat
  2. ja cvičím jogu tak pravidelnejšie, ale iba doma ráno , a cvičím cviky na ktoré si spomeniem z videí, z hodín jógy atď :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych moc chtěla, aby mi to vydrželo i do budoucna. A taky bych si chtěla pamatovat všechny ty názvy póz :D

      Vymazat
  3. Jóga je najlepší druh cvičenia. Ja som si obľúbila jógu vo vzduchu na plachtách.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi podle mě odvážná, vypadá to úžasně, ale nikdy bych do toho asi nešla, bála bych se, že spadnu. Ale souhlasím s tebou, že je jóga skvělá. :)

      Vymazat
  4. Já jsem přesně ten, kdo by chtěl začít, ale nikdy se k tomu nedokope, budu se muset konečně překonat :D Jinak moc děkuji za krásný komentář na mém blogu, tvůj blog se mi moc líbí a ráda se sem budu vracet pravidelně :) Mimochodem jsem si četla "Kdo jsi" a v tolika věcech se s tebou shodnu! A to včetně jména (taky ho nemám moc ráda)! :D V nějaké severské zemi bych taky moc chtěla žít nebo se tam aspoň podívat :) A moc se mi líbí tvých 101 cílů za 1001 dní, tak držím palce, ať se ti vše podaří ♥ Přečíst knížky v AJ, Avon pochod, potkat se s blogerkou (nebo teda spíš najít si kamarádku blogerku :D), navštívit ZOO,... (nebudu spamovat, prostě takové cíly mám taky :D) Jo, a maturita mě čeká taky, takže držím palce a přeju silné nervy! :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé ♥ děkuji ti za tak nádherný komentář, Jeanette :) Strašně mě to těší, že se ti líbí můj blog, úplně mě to hřeje u srdce a jsem moc ráda, že to nedělám jen pro sebe :) Opravdu? Je to skvělé :) Tak třeba to budeme zrovna my, které se potkáme jako blogerky a podnikneme ty výlety do Zoo, Avon pochod a podobně :) Klidně spamuj kdykoliv, miluji dlouhé komentáře :)
      Děkuji ti, budu se snažit je všechny splnit, snad to zvládnu :) I tobě přeji, ať vše zvládneš, hlavně maturitku a pak tradááá do světa :)

      Vymazat