Pojďte do toho se mnou: 30 denní výzva - Plank

pondělí, srpna 29, 2016


Vždycky jsem se dokopala ke cvičení jen díky výzvám. A teď tomu není jinak. Sice jsem psala v sobotu, že už jsem začala, ale to nevadí.
Budu ráda, když do této (a i do těch dalších) půjdete se mnou. A o co jde?

Myslím, že každý z nás si dokáže udělat alespoň chvíli čas, vlastně jde jen o pár vteřin (dobře, nepopírám, že se nebudou zvyšovat, ale tolik času vám to zase nezabere). Navíc uděláte něco pro sebe, pro vaše tělo.



Tak co? Jdete do toho se mnou? Pište mi dolů do komentářů, kdo se přidá a jak vám to jde, nebo který den je pro vás nejhorší.


Mějte se v lásce,


  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Great challenge:) Like it!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Raději si vytvoř nějakou krátkou sestavu pro celé tělo. Tyto výzvy, které jsou jen pro jednu část těla velice často způsobují různé potíže. Tak opatrně na to ;-)
    Já začala cvičit s Jillian Michaels na youtube a dnes půjdu třetí den :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný motivačný článok. Ja som rada, že s takýmito cvikmi už problém nemám ◠‿◠ Prajem veľa šťastia!

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Nice workout challenge! I'm sure it gives great results :)
    Make sure to visit my blog, maybe we could follow each other: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na takéto výzvy moc nie som, pretože je to dosť jednotvárne cvičenie a radšej si zacvičím niečo iné :) Ale pre niekoho to môže byť super :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat