Na mých rtech

pátek, července 01, 2016




Dokonalá rtěnka? Rozhodně existuje! Ale kde ji najít v tom množství, které je? Abych pravdu řekla, tak nevlastním moc "celých" rtěnek, protože nejsem odvážná si koupit nějakou rtěnku bez toho abych věděla, jak na mě bude vypadat, nikdy ani nevím jaký odstín. A právě proto si většinou kupuji vzorečky v Oriflame. Musím říct, že jsem si hodně odstínů zamilovala! Trochu mě mrzí, že nejde koupit u jiných značek vzorečky rtěnek :( A nebo jdou a jen já o tom nevím? Určitě mi dejte vědět do komentářů, jestli vy víte o něčem, jsem šílený milovník rtěnek, takže mě to určitě potěší. :)

Já naprosto zbožňuju matné rtěnky, lesklé pro mě jsou nic. Ale matné?! ♥ Láska!

Která barva mi podle vás sluší nejvíc? :)


A teď pár zajímavostí o rtěnkách:


A jaké rtěnky milujete vy? Matné nebo lesklé? Máte už svou favorite one? :)


Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Vsechny ti hrozne slusi, nejvic ta koralova :) A diky za ty fakty o rtenkach, ani o jednom jsem nikdy neslysela. Zase jsem se dozvedela neco noveho :) Mimochodrm mas moc krasne zahlavi blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, Teri, jsi strašně milá! :) Není samozřejmě zač, taky jsem byla z některých překvapená :)
      A děkuji i za pochvalu vzhledu :) dělala jsem ho asi na desetkrát a tenhle se mi líbil nejvíce :) Kdyby jsi chtěla taky, ráda ti záhlaví udělám :)

      Vymazat
  2. Rtěnky ti moc sluší! Já mám radši matné :)

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknou zásobu máš, a sluší ti :) jen ta předposlední mi moc nesedí, ale já na ty rtěnky do fialova moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak já mam nejradši tmavší červenou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi peknú máš zbierku! A tiež sa mi páčia tie fakty o rúžoch ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Zdravý životný štýl a giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám doma len jeden rúž a ani ho moc nepoužívam. :D Vlastne, ani neviem prečo. Každopádne, tie fakty o rúžoch ma zaujali... som rada, že si ich sem pridala. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  7. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 14CM Black Sequim Toes
    Christian Louboutin Pumps 14CM Black Sheepskin Toes
    Christian Louboutin Pumps 14CM Blue Leather Toes
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny barvy rtěnek jsou krásné a moc ti sluší :) Vůbec jsem nevěděla, že se dají koupit nějaké vzorečky rtěnek, to by se mi celkem hodilo :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat