Přeskočit na hlavní obsah

Ořechovo-citronová bábovka

Ačkoliv tento název není v mém Pokrmovém wishlistu, tak přesto je tady.
Ořechovo-citronová bábovka byla opravdu moc dobrá (kdo je alergický na ořechy, nebojte, brzy se objeví recept, který je obsahovat nebude :) ). Určitě tento recept udělám znovu, protože bábovky mám opravdu ráda :)





Na 1 formu potřebujete: 4 vejce
100 ml mléka
100 ml oleje
250 g hladké mouky
200 g cukru krupice
kůru z jednoho citronu
100 g mletých vlašských ořechů
1 sáček vanilkového cukru
1 sáček prášku do pečiva
 rum
sůl

Troubu předehřejeme na 180 stupňů. Celá vejce vyšleháme s cukrem, přidáme mléko, olej, mouku, nastrouhanou kůru z omytého citronu, prášek do pečiva, vanilkový cukr, mleté ořechy, rum i špetku soli. Vymícháme hladké těsto, kterým naplníme bábovkovou formu. Pečeme asi 45–50 minut.



Příští pátek se můžete těšit na Brownies z bílé čokolády! ♥ 

Mějte se v lásce,


Komentáře

  1. tento recept znám a je to jeden z mých nejoblíbenějších
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Bábovku zbožňujem. Najčastejšie robím dvojfarebnú, teda bielo-hnedú. Pri každom recepte oddeľujem žĺtka od bielok. Osvedčilo sa mi, že je potom ešte lepšia.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Yumm, this looks very tasty!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.