Přeskočit na hlavní obsah

101 cílů za 1001 dní

Čím dál častěji vidím u blogerek tento projekt a přijde mi to jako fajn nápad. Máte sepsány svoje cíle na viditelném místě, nemusíte nikde hledat, kam jste je zašantročily a podobně.
Nutí vás to zamyslet se nad tím, co opravdu chcete nebo čeho byste chtěli dosáhnout.

Upřímně řečeno, je to opravdu těžké napsat 101 cílů.

Začátek: 24.5.2016
Konec: 19.2.2019

Splněno: (24/101)
Probíhá: (20/101)

Zážitky
1. Nechat si dát nějaké malé tetování
2. Navštívit alespoň 7 koncertů (4/7)
• Pavol Habera a team - 9.6.2016
• Kryštof kemp - 6.-7.8.2016
• Jaromír Nohavica - 12.8.2016
• Tomáš Klus a Cílová skupina - 30.10.2016
3. Jet k moři
4. Navštívit Norsko/Řecko/Indii
5. Navštívit Disneyland/world
6. Zajít si na profesionální masáž/do sauny/wellness
7. Zajít si do posilovny
8. Zúčastnit se alespoň jednou Barvám neutečeš
9. Zúčastnit se Avon pochodu
10. Navštívit zoo, ve které jsem ještě nebyla (0/1)
11. Pracovat jako au-pair
12. Ochutnat 12 druhů vína (6/10)
•Müller Thurgau
•Pálava
•Tramín červený
•Neuburské
•Chardonnay
•Rulanské šedé
13. Ochutnat 10 druhů tvrdšího alkoholu (9/10)
•Captain Morgan
•Ballantines Brasil
•Metaxa honey shot
•Slivovice
•Jägermeister
•Magister
•R. Jelínek - Brusinka
•Jubilejná hruška
•Che Guevara
14. Navštívit Terezín
15. Navštívit Lidice
16. Navštívit hlavní město Polska
17. Navštívit hlavní město Slovenska
18. Potkat se s jednou z blogerek



Škola & Vzdělání
19. Přečíst všechnu povinnou četbu k maturitě (21/20)
• Lakomec - Moliére • Romeo a Julie - William Shakespeare • Pýcha a předsudek - Jane Austen
• Kulička - Guy de Maupassant • Kytice - Karel Jaromír Erben • Velký Gatsby - F. S. Fitzgerald • Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry
• Farma zvířat - George Orwell • Stařec a moře - Ernest Hemingway • Vražda v Orient-expresu - Agatha Christie • Povídky z jedné kapsy - Karel Čapek
• Maminka - Jaroslav Seifert
• Marinka - Karel Hynek Mácha
• Jana Eyerová - Charlotte Brontë
• Saturnin - Zdeněk Jirotka
• Revizor - Nikolaj Vasiljevič Gogol
• Zkrocení zlé ženy - William Shakespeare
• Rosemary má děťátko - Ira Levin
• Ostře sledované vlaky - Bohumil Hrabal
• Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou - Arnošt Lustig
• Romeo, Julie a tma - Jan Otčenášek
20. Ukončit 3.ročník bez čtyřky
21. Vybrat skvělou kombinaci barev na stužky a vymyslet na ně originální text
22. Vymyslet na pasování netradiční kombinaci jídla, avšak ne tak nechutnou, jako jsme měli my
23. Udělat maturitu
24. Dostat se na vysokou školu
25. Více se věnovat literatuře
26. Naučit se norsky
27. Naučit se řecky
28. Jet na Erasmus
29. Přečíst 5 knih v angličtině (0/5)
30. Naučit se na kytaru
31. Naučit se na klavír
32. Naučit se víc než 5 receptů nazpamět (2/5+)
•Levandulové sušenky
•Cookies
33. Vyzkoušet 40 různých dezertů (5/40)
•Brownies z bílé čokolády
•Rybízový koláč
•Levandulové sušenky
•Čokoládový dort
•Medová bábovka
34. Pracovat v cizí zemi
35. Najít si práci, která mě bude bavit
36. Začít podnikat




Sport, Fitness & Zdraví
37. Uběhnout 5 kilometrů najednou
38. Pokročit v józe
39. Zhubnout 9 kilogramů (5/9)
40. Nejíst měsíc sladkosti
41. Nejíst měsíc slané
42. Cvičit pravidelně 5x-6x do týdne
43. Začít chodit běhat alespoň 1 týdně
44. Držet 4x jeden den hladovku (jen voda, zelenina, ovoce) (0/4)
45. Více pít
46. Zkusit 3 30denní výzvy (2/3)
•Jóga
•Prkno (Plank)
47. Jít 15x na brusle (0/15)
48. Jet 5x na kole (0/5)
49. Chodit se psem pravidelně na procházky
50. Udělat 500 dřepů najednou
51. Udělat 500 sklapovaček najednou

Blog
52. Napsat 150 článků (34/150)
53. Napsat 10 recenzí (1/10)
54. Udělat alespoň 1 Giveaway
55. Natočit a publikovat video
56. Překročit 15 000 návštěv (15 000+/15 000)
57. Překročit 70 pravidelných čtenářů (70+/70)
58. Vymyslet/spolupracovat s jinou blogerkou
59. Více přispívat článků s fotografiemi, které jsem vyfotila

Domácnost
60. Přestěhovat se do mých 20 let
61. Pořídit si byt ve skandinávském stylu
62. Věnovat jednu místnost pro exterierní focení
63. Udělat si seznam pro a proti, proč bydlet sama a proč si (ne)pořídit psa
64. Udělat si seznam nábytku do nového bytu
65. Mít ve všem větší přehled
66. Naučit se šít na šicím stroji
67. Pořídit si psa

Nákupy
68. Koupit si 5 CD mých oblíbených interpretů (1/5)
• Až do nebes - Monika Absolonová
69. Koupit si více než 15 knih (1/15)
•Will Grayson Will Grayson - John Green
70. Nakoupit vánoční dárky včas
71. Koupit si bílé rifle
72. Koupit si Ipod
73. Koupit/přispět rodičům (na) dovolenou
74. Koupit si kuchařku s dezerty

Volný čas
75. Jít do parku a číst si tam
76. Častěji fotit
77. Nejlepší fotky si nechat vytisknout
78. Více fotit portréty lidí
79. Dodívat se na všechny rozkoukané seriály (2/2)
• The vampire diaries
• Pretty little liars
80. Splnit knižní výzvu na rok 2017
81. Vydělat si v roce 2016 více než 15 000Kč a neutratit je (18 320/15 000)
82. Trávit více času venku
83. Vypěstovat bylinky
84. Vypěstovat melouny
85. Vypěstovat dýně
86. Přečíst více než 150 knih (kromě maturitní četby) (8/150)
•P.S. Miluji tě - Cecelia Ahern
•Hvězdy nám nepřály - John Green
•Jak najít lásku - Cecelia Ahern
•Kam jsi odešla - Gayle Forman •Až se tě život zeptá - Cecelia Ahern
•Will Grayson, Will Grayson - John Green
•Hladové hry - Suzanne Collins
•Krev na sněhu - Jo Nesbø
•Hladové hry: Vražedná pomsta - Suzanne Collins
•Noci v Rodanthe - Nicholas Sparks
•Co s láskou - Nicholas Sparks
87. Častěji navrhovat
88. Navrhnout přes 70 šatů (23/70)
89. Naučit se pracovat v programu na tvoření videí
90. Naučit se stříhat videa
91. Častěji se opalovat
92. Přečíst knihy, které mám doma a ještě jsem je nečetla




Ostatní
93. Za každý splněný cíl dát do kasičky 40Kč
94. Kasičku otevřít až v poslední den výzvy
95. Najít si brigádu na léto 2016
96. Nechat vzkaz v knize půjčené z knihovny
97. Dostat pusu na 1.Máje pod rozkvetlou třešní
98. Prodat věci, které už nikdy nepoužiji
99. Darovat oblečení na charitu
100. Ochutnat alespoň 3 jídla z cizích zemí (1/3)
• jídlo ze Srí Lanky
101. Udělat si řidičák


Děláte taky tuto výzvu? Napište mi odkaz na váš článek, zajímají mě vaše cíle a jak si s nimi vedete. :)

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tak tenhle nápad se mi hóóóóódně líbí, a už dávám dohromady svoje cíle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doopravdy přeji hodně štěstí, protože to bylo opravdu těžké! :D :)

      Vymazat
    2. Mám jich zatím 20 :D Pár jsem se inspirovala u tebe, ale samozřejmě jsme si je napsala po svym :) Jen jsem si navýšila ten počet shlédnutí na blogu :) A ten počet článků :) Jinak mám vlastní cíle :)

      Vymazat
    3. To je samozřejmé, nebudu ti mít za zlé, když budeš mít stejné :) Naopak potěší mě, když budeme mít stejné cíle :) Už se moc těším na tvůj článek a tvé cíle! :) ♥

      Vymazat
  2. Velmi pekne plany a zelam ti nech ti vsetky vyjdu :)

    Pozyvam na letni GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělí článek. Doufám, že se ti to podaří a věřím, že ano. Jinak máš super blog.:)
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsi několikátá u koho to vidím. Zatím nesepisuji, ale přiznávám, že už mě pár cílů taky napadlo :) asi se do toho brzo pustím.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělí článek a skvělé cíle opravdu. ;) A hlavně se mi líbí i tvůj blog a proto jsem se musela přidat ke sledujícím, protože se sem budu vracet moc ráda ♥

    PS: Někdo kdo rád fotí se vždy hodí. Jen škoda, že nejsi z Plzně :D

    SAGI Style

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad!! Možná se inspiruji. A držím palečky, ať se ti vše podaří, dle tvých představ. Zasloužíš si to!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš, to je super nápad, máme několik cílů i společných, držím palce :))

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásné cíle. Já si to sepsala taky, protože si myslím, že je to skvělý nápad, ale spoustu věcí bych teď změnila. :) Můj seznam je tady: http://blognazabiti.blogspot.cz/p/101-cilu-za-1001-dni.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.