Flora Olomouc 2016

sobota, dubna 23, 2016

Na Floře Olomouc jsem byla poprvé loni a než jsem tam jela, šťastná jsem nebyla, protože já a květiny jsme nikdy nešly dohromady, ale jak jsem to uviděla, byla jsem nadšená a tak jsem letos musela jet znovu!
A musím říct, že jsem si to užila ještě více! Koupíte tam opravdu cokoliv, od ovocných stromů různých plodů (klasika - jablka, hrušky, višně, švestky, tak i exotické - granátové jablko, kiwi, čajovník,.. a mnoho dalších) tak květin a okrasných stromečků či keřů.




A ochutnala jsem i makronku mangovou a byla naprosto skvělá! Miluju tuhle mňamku! :)

Marně jsem se snažila přemluvit naše ať koupí magnolie, je totiž nádherná! Ale na druhou stranu uznávám, že parádu udělá jen na jaře a pak je po ní šílený nepořádek.
Jediné, co jsem si koupila byla jahodová máta, původně jsem se dívala na čokoládovou, ale ten prodavač mě přemluvil na jahodovou, protože ta má aroma velmi podobné jahodě. A taky jsem si koupila keř malinoostružinu.. tak jsem neskutečně zvědavá, zda z toho něco vyroste. A já doufám, že ano!


Ještě k těm mátám (já je zbožňuju, tak se omlouvám).. byly tam různé vůně, čokoládová, jahodová, ananasová, pomerančová, mojito, jen tak co jsem si všimla.
Já byla nadšená z bylinek jako stévie, tymián, bazalka, rozmarýn,.. ty už jsem si vysadila, a tak jsem si nic z toho nekupovala.

Letošní Flora byla v hlavní hale nazdobena do doby Karla IV. a musím uznat, že to měli krásně promyšlené.


A to je o tomto článku všechno. Doufám, že se vám líbil nejen článek, ale i fotky a že příští rok vyrazíte nakoupit rostlinky na Floru i vy :)

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Zrovna jsem taky v Olomouci. Floru jsme absolvovali rano a to byl teda masakr. Kvetiny byly nadherny i ta expozice v pavilonu A, ale ty davy me malem zabily :D ... No a Olomouc je fakt nadherna! Jsem z ni naprosto nadsena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, včera bylo teplo a tak tam byly davy lidí a já jakožto člověk, který se úplně necítí v těchto davech, jsem tam naprosto trpěla. :D ale jinak to stálo za to :)

      Vymazat
    2. To teda, mám odtamtud plno fotek, takže jsem nadšená, akorát se obávám, že příště už nepojedu, ty davy mě fakt zničily :D

      Vymazat
    3. Ano ty davy lidí jsou šílené :D já tam z jednoho důvodu taky jela fotit :D ale třeba se příští rok můžeme domluvit a sejít se zrovna tam :D :)

      Vymazat
    4. V Olomouci se s tebou sejdu ráda, ale na Floru už mě asi nikdo nedostane :D a nebo jestli zase pojedeš do Jindřicháče, tak tam klidně taky pojedu hned :))

      Vymazat
    5. Já mám Jindřichův Hradec taky z ruky, ale miluju to tam a vím, jak si tam loni byla :). Jinak jsem z Hradce Králové. A moc děkuju za pochvalu fotek! Ty tvoje jsou taky super :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To opravdu je, doporučuji se tam alespoň jednou kouknout :)

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně, dost dobře fotíš.
    Taky bych tam nejradši zavítala. :)
    Výborně, jen tak dál.
    http://mycrazydiary.blog.cz klidně stav.
    S laskou Mí.

    OdpovědětVymazat
  4. super fotečky tie su naj .)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat