Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: EOS - Balzám na rty Granátové jablko a malina

Balzám na rty od značky EOS je ve tvaru vajíčka (ale prodává se i v tyčince). Jejich hlavní výhodou je výroba z přírodních látek s vysokým obsahem antioxidantů a zároveň taky osvěžující chuť.




Balzám mám už druhý, což o něčem už rozhodně svědčí. Musím se přiznat, že ze začátku jsem z něj tak moc nadšená nebyla. Přestala jsem ho používat a začala používat jiný, ale zjistila jsem, že se EOSu rozhodně nevyrovná.
Na rtech je balzám velmi příjemný, rty jsou jemné a hydratované. Na rtech vydrží dlouho a dalším plusem je, že je ve více "příchutích".




Nevýhodou je cena, v ČR se pohybuje kolem 170,- Kč. Na e-shopech a v Americe je najdete mnohem levnější přibližně o 100Kč. Hlavně při nákupu na e-shopu si dejte pozor, aby jste kupovaly pravé EOSy.
Dostupnost EOSu už není tak složitá, najdete je v dm drogerii a nyní už v drogerii Rossmann.



Za mě balzám na rty od EOSu rozhodně doporučuji.

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Milujem EOSy, doma mám tiež ten modrý a pre mňa je to jeden z najlepších, no kamarátka má granátové jablko, ktoré je tiež úžasné a vkuse jej ho kradnem :D
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Summer Fruit . Za tu cenu mám ale doma lepší balzámy :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám mintový eos, který je pro mě bezkonkurenční :)



    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat
  4. Od EOS mám balzam aj krém na ruky. Obidva produkty sú super :)

    thebeautyworldbysima.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.