Přeskočit na hlavní obsah

Good morning



Dobré ráno všem! Jak se vám v poslední době vstává? :) Já musím přiznat, že mi moc dobře ne. Například včera jsem byla unavená celý den, ale příští týden mám jarní prázdniny, takže doufám, že po nich budu plně nabita energií.

I když mám v plánu vstávat brzy, abych měla den delší a stihla více věcí. Málo když mám čas si dělat nějakou pořádnou snídani a tak se vždy těším na víkendy, kdy mám času dost.

"Svět patří těm, kteří brzy vstávají."


Dnes jsem si udělala superchutnou snídani. Smažená vajíčka na lehce opraženém chlebu.
Yummy, yummy!!
Přes prázdniny bych chtěla péct (a nejen přes prázdniny), moc se na to těším, a kdybyste měli nějaký super dobrý recept, tak mi ho určitě napište! Sice v pravém menu naleznete můj e-mail, ale já vám ho dám i na konec článku. Chci toho totiž vyzkoušet co nejvíc. Mám v plánu udělat čajové koláčky nebo ořechovo citronovou bábovku, tak mi držte palce! :)

A co jste měli dnes na snídani vy? :)


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Já měla na snídani koblih a mléčnou rýži. Každopádně ta tvoje vypadá báječně, nikdy by mě nenapadlo si dát vajíčka na lehce opražený chleba, takže to musím vyzkoušet :)

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď vstala! Konečně jsem se po dlouhé době pořádně vyspala:D ještě jsem nesnídala:D mám v plánu ze sebe udělat trochu člověka a skočit si pro něco do obchodu:D a jelikož teď mám 4 dny volno, tak bych také chtěla péct!:) tak snad ti to vydrží

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to vyzerá super ! Ja však ráno nikdy nemám chuť na slané, a tak si vždy robím niečo sladké - najčastejšie ovsenú kašu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.