Přeskočit na hlavní obsah

Pokrmový wishlist

Doufám, že jsem první, kdo napsal takový článek.
Mí milí,
v poslední době mám pořád na něco chuť a tak jsem brouzdala na internetu po různých food stránkách, abych se něco přiučila. Samozřejmě, že jsem se koukala po nějakých jednoduchých receptech, abych to zvládla nejen já, ale tím, že to prezentuji na blogu, tak i vy.
Mám v plánu, své případné pokusy zveřejnit na internetu a sdělit vám, jaké to bylo a jestli to chutnalo jen mi nebo i někomu jiném, a budu doufat, že to neříká jen proto, aby neurazil! :D


Začneme omáčkami/dipy k nachos:
Mexická salsa
Rajčatová salsa s koriandrem
Sýrový dip
















Rychlovky:
Zapečená vejce v bagetě
Chia pudink s mangovo-banánovým pyré
Nivová pomazánka s hruškou a ořechy
Čočkový salát se slaninou a špenátem
Quesadilla s kukuřicí a fazolemi
Brambory s karamelizovanou cibulkou a nivou
Lodičky se sýrem, sušenými rajčaty a olivami
Pečené batáty s avokádovou salsou




Moučníky a dezerty:
Kaki perníkový chlebíček
Ořechovo-citronová bábovka
Jogurtová panna cotta s pečenými fíky
Čokoládový mouřenín
Zapečená jablíčka
Tvarohové taštičky s povidly
Nepečený cheesecake s bílou čokoládou
Malinové tiramisu
Cookies



Předkrmy a přílohy:
Bruschetta s paprikami

















Těstoviny a rizota:
Citronové rizoto s kapustičkami, slaninou a parmezánem
S hráškem a mascarpone
Balíčky z těstovin



Postupně budu samozřejmě přidávat a odškrtávat vyzkoušené, vyzkoušíte nějaký recept i vy se mnou? :)


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tolik jídla v jednom článku! Ale máš super wishlist:)
    The pearls of my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad to bude vypadat takhle dobře i v mém provedení :3

      Vymazat
  2. Great post:) Love those pictures:)
    Have a nice week!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Musím uznat, že seš první u koho takový článek vidím:D A vypadá to velmi zajímavě:D co se týče mě já nerada zkouším nová jídla, které neznám a moc věcí mi nechutná:D ale přeju, ať ti to dobře dopadne:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě nesmírně těší, že jsem první! :3 :D Vidím, že jsem úplně stejná :D taky moc nemám ráda, když ochutnávám nové jídla nebo nápoje, ale řekla jsem si, že se hecnu :D A moc děkuji, snad to vyjde! :)

      Vymazat
  4. Nice post! Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. bože to sú samé dobroty, dúfam, že potom nájdem na blogu fotky tvojich výtvorov :) Ja dúfam, že raz už konečne vyskúšam Chia puding :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že dám i s recepty, podle kterých jsem to dělala :)

      Vymazat
  6. Rajčatovou salsu s koriandrem bych také chtěla moc vyzkoušet, stejně tak jako kaki, ze kterého mám stále docela respekt. Bojím se, jestli by mi to vůbec chutnalo :D. Jinak klobouk dolů! Konečně nějaký originální wishlist a to stejné pořád dokola, tohle mě baví :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že by ti chutnalo :3 Je to něco mezi broskví, melounem trošku vanilky :D Ale je opravdu moc dobré, takže rozhodně doporučuji :) Jsem ráda, že jsem vytvořila originální článek, snad jich bude víc :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.