Přeskočit na hlavní obsah

How to: wake up early


Nikdy jsem nebyla ranní ptáče a opravdu nesnáším brzké vstávání. Nicméně přes týden musím vstávat brzo do školy, a tak jsem se "naučila" to docela dobře zvládat. Na jednu stranu je skvělé vstát kolem 7 hodiny ráno i ve dnech, kdy můžete spát déle, a to proto, že stihnete více věci a den vám přijde mnohem delší. Máte čas na přípravu skvělé snídaně, kterou si vychutnáte nebo na sprchu, která vás zaručeně probudí.

I morning playlist (který se taky brzy objeví na blogu) vám může pomoci ráno vstát.

1. Jít dříve do postele!
S tímhle byste měli začít, protože když půjdete spát po půlnoci, rozhodně se vám nebude chtít vstávat 7 natož 6 hodin. Takže se připravte do postele, uvolněte se a získejte krásných 8 hodin spánku. Dobrou noc.

2. Mít důvod se probudit.
Najděte si něco pozitivní, na co se můžete těšit, na nadcházejícím dnu. Ať už je to cvičení, nové články na blogu ať už vaše nebo oblíbené(ho) blogerky/blogera,.. Když budete mít nějaký důvod, určitě se vám bude lépe vstávat.

3. Dejte si budík daleko od své postele.
Je to docela logické, donutí vás to vstát z postele a tón budíku také dokáže pořádně probudit.

4. Nepoužívejte odložení.
Nenastavujte si více budíků, když si na to zvyknete, je to pro vás mnohem horší (budíte se každý pět minut vůli hrozného zvuku budíku), nastavte si jeden a donuťte se při něm vstát.

5. Ranní rituál.
Když vstanete dříve, budete mít spoustu času na vaše oblíbené věci. Udělejte například  skvělou snídani, osprchujte se, čtěte knihu zkrátka si nastavte dobrou náladu na celý den.

6. Rozsviťte si.
V momentě, kdy zazvoní budík rozsviťte světla. Bude to sice chvíli nepříjemné, ale vy to zvládnete. V letních dnech můžete nechat vytáhlé žaluzie, aby se ranní světlo dostalo i k vám.


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Super tipy, já jsem celkem zvyklá brzo vstávat, protože mám 3x na sedm, takže vstávám 5:15 a už jsem si nějak zvykla, každopádně o víkendu to vždy dospím :D

    Benefit They're Real!

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne napísané, zoberiem si niektoré rady k srdcu, hlavne to, že by som mala konečne začať normálne raňajkovať. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré typy :). Můj největší problém je, že si nastavuju těch víc budíků :D. Mám ráda pocit, když se vzbudím a zjistím, že můžu ještě chvíli spát, tak jsem si k němu pomohla :D. Takže si nastavuju budíka čtvrt hodinu předtím, než chci opravdu stávat a potom až na ten opravdovej čas :D Ale jinak se mi stává docela dobře, jsem na intru, takže dobrou snídnai nemůžu očekávat a z čistě organizačních důvodu jsem se naučila být připravená už za půl hodiny :D A to, že se mi chce vždycky ve škole strašně spát, to už je jen detail :D
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. U mňa je to tak, že na prvý budík nikdy nevstanem. Ak by som mala nadstavený iba jeden budík, tak ani nestihnem do školy či práce (už sa mi to pár krát stalo). Napr. Samsung má ale takú funkciu, že ticho zvoní už predtým a pripravuje ťa na zobudenie (napr. kvapkanie vody),...

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy! Ja síce tiež nie som ranné vtáča, ale vždy ma preberie nejaká pesnička alebo, ako si spomínala mať dôvod prebudiť sa:) a máš pekný blog:) nemáš záujem o vzájomné sledovanie? Weirdhouse

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.