Zimní tag

úterý, prosince 08, 2015

1) Máš adventní kalendář?
Ano, mám. Jeden je beauty, který jsem dostala od bráchy a druhý mám čokoládový od Milky.

2) Oblíbené vánoční písničky/koledy?
První písnička, která mě napadla je od Alex G - It's you that I'll miss this Christmas, je to nádherná a rytmická píseň. Další je klasika od Mariah Carey - All I want for Christmas, Let is snow, Baby it's cold outside, Last Christmas a spousta dalších.

3) Jaká je tvá oblíbená zimní barva?
Světle modrá a bílá.

4) Jaká je tvá oblíbená zimní vůně?
Skořice, pomeranč, vanilka, perníček, cukroví.. a nedávno jsem se zamilovala do jednoho (pánského) parfému, kterou budu mít od teď spojenou se zimou: Yodeyma - Nero, je prostě TOP! :3

5) Oblíbená zimní svíčka?
Není jen zimní, ale i celo roční.. z Ikei s vanilkovou vůní. A od Yankee candle s Agel's wings, jsou to tak nádherné vůně, když je cítím, jako bych někam odplouvala.


6) Dáváš si předsevzetí do Nového roku? Dodržuješ je?
V minulých letech jsem si dávala a nedodržela jsem to. Letos to nemám v plánu :)

7) Jaký je tvůj oblíbený produkt na rty?
Momentálně je to Eos příchutí/vůní borůvek, které mám moc ráda.

8) Jaké je tvé vysněné místo, které by jsi chtěla na zimu/Vánoce navštívit?
Norsko. Je to nádherná země, a chci ji navštívit už dlouho. Nemusí to být zrovna na Vánoce nebo v zimě, ale je pravda, že o Vánocích bude mít jiné kouzlo.

9) Oblíbený zimní nápoj?
Horká čokoláda se šlehačkou, ale vlastně téměř všechno horké, ať už punč, čaj, káva nebo horké ovoce.

10) Co je v horní části plánů na zimním seznamu?
Mám více plánů na vrcholku, jako například: po dlouhé době jít bruslit, vyzdobit si pokoj do přírodních barev, přečíst hodně knih,..


11) Oblíbená věc na zimě?
Sníh, který v posledních letech vůbec není.

12) Jedna věc, která ti vždy připomene zimu?
Vánoční světýlka a stromeček.

13) Jaké čaje máš v zimě nejraději?
Winter time a Magic moments od Teekanne a sypaný čaj, který jsem koupila na vánočních trzích.

14) Jakou knihu si představíš, když se řekne zima?
Pouze dvěma slovy: Harry Potter.

december, christmas, and harry potter image

15) Jakou postavu si spojíš se zimou?
Nechci se opakovat s Harrym Potterem, takže další postava, která se mi vybaví, ať už filmová nebo knižní je Grinch.

16) Máš rád/a sníh, anebo jsi radši, když jsou "Vánoce na blátě" a proč?
Sníh mám ráda, ale nemusel by být celou zimu, myslím, že by úplně stačilo, kdyby byl od Štědrého dne do Nového roku.






Tak to by bylo celé, snad to nejsou klasické otázky a odpovědi, které čtete u téměř každé blogerky v toto období.. A určitě mi dolů do komentářů napište jak to máte vy, jsem na to moc zvědavá :)

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů