Relaxační středa

středa, prosince 09, 2015

Jednou týdně, většinou o víkendu, si dávám odpočinek od všeho. Vezmu si nějakou knížku, poslouchám hudbu nebo si lakuji nehty,..
Takový relax by si měl dopřát každý. A to nejen o víkendu, ale i přes týden, kdy je mnoho lidí jak z práce, tak ze školy vyčerpaný, unavený a ve stresu. Jak tuto chvíli využijete, je pouze na vás.

A takovou mám relaxaci dnes.


Miluji, když si myji vlasy, a s šampony Aussie dvojnásobně! Nejen že úžasně voní, ale (zvláště po tomhle) mám nádherné a příjemně hebké vlasy.
Čistící maska z Avonu je také skvělé, v příbalovém letáčku je sice napsané, že se má 3x-4x za týden používat, nicméně já ji tolikrát za týden nepoužívám, jelikož bych měla suchou pleť po takovém to množství masky.




Jak už jsem říkala miluji šampony od Aussie, také už jsem dělala dvě recenze, které můžete naleznou zde a zde. Určitě bude i na tento, takže se rozhodně máte na co těšit. Já jsem z něj nadšená!



I na tento krém na ruce jsem dělala recenzi, kterou naleznete zde. Obecně mám ráda krémy na ruce a zvláště v zimě, kdy jsou hodně třeba. Nejvíce krém používám před spaním a odchodem z domu. Ruce mám jemné, po tomto krému rozhodně nebudete mít ulepené ruce, když si dáte o trošku víc krému, což si myslím, že je sympatické.




Na tuto masku recenze ještě nebyla, ale určitě jednou bude. Stala se mou docela oblíbenou, neříkám, že by mi 100% pomohla, ale rozhodně mi pleť nezhoršila, když teda nepočítám trošičku vysušenou pokožku.
Moje kosmetička používala tuto masku taky, a protože už vůli osobních důvodů skončila s touto prací, koupila jsem si jí.



No a nakonec můj milovaný Eos. Co k tomu dodat? Ze začátku jsem z něj moc nadšená nebyla, ale postupem času si mě získal. Přišla jsem na to, že ho musím dát na rty více, abych viděla nějaký účinek. Mám s příchutí/vůní borůvky, mi tak ale moc nechutná, spíše bych to přirovnala k nějaké smetaně nebo jogurtu.


Jak jste na tom vy s chvilkou pro sebe? Dopřáváte si ji také? Jak? A jaké produkty jsou vaše nejoblíbenější? 

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tato relaxační chvilka by se měla dodržovat, já na ni ale poslední dobou vůbec nemám čas:/ tak se těším, na to uvolnění přes Vánoce konečně
    www.thepearlsofmylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. EOs je super a šampon od Aussie se chystám vyzkoušet :))
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Tú masku mám, ale musím priznať, že som ju ešte ani raz neskúsila :O :D a EOS by som tiež rada skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sampon som este neskusala, ale vyzera zaujimavo, a co sa tyka eos je to moj najoblubenejsi balzam ale ja mam ruzovy :)

    OdpovědětVymazat
  5. EOS balzámek moc hezky voní a značka Aussie je super!

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
  6. eos mám tiež a krásne voní ale mám pocit že mi moc nehydratuje pery, ale tak každému sedí niečo iné. Inak tiež milujem čerstvo umyté vlasy :)

    Zapoj sa do vianočnej súťaže o ceny v celkovej hodnote 100 EUR
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/12/vianocna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat