Přeskočit na hlavní obsah

My favorite cup of tea


Je to jako teplé objetí.

Velmi často a ráda si vařím čaj jen pro sebe. Zvlášť teď na podzim, kdy počasí není nejteplejší. Pak je navíc příjemné ohřát si ruce na takovém velkém hrnku. Miluji čaje, dá se říct, že jsem na nich závislá. Od té doby, co jsem ochutnala sypané čaje je to mnohem intenzivnější. Nezáleží mi na tom, jestli je to sypané nebo sáčkový, hlavně když je kvalitní. Nedávno jsem si koupila tento zelený čaj s vanilkou, který je úžasný! Koupila jsem ho hlavně proto, že zelený čaj pomáhá v boji s akné. Ten čaj jsem si zamilovala. Je to trochu sladký a moc dobrý ♥
 
 
Mějte se v lásce,


Komentáře

  1. I love tea. I'm your new GFC follower # 53 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.