Přeskočit na hlavní obsah

My current playlist


Hudba je obrovská část mého života, poslouchám ji, když jsem na mém notebooku nebo počítači, ležím v posteli, jedu v autě nebo cvičením. Myslím si, že by bylo hezké, se s vámi podělit o pár písniček, do kterých jsem se zamilovala v poslední době. Doufám, že se vám budou líbit! A dejte mi vědět, co posloucháte vy.

1. Take me to church - Hozier/Beth

2. Flashlight - Jessie J/Megan Nicole

3. Waiting for love - Avicii/Emma Heesters

4. Radioactive - Imagine Dragons

5. Demons - Imagine Dragons

6. Pompeii - Bastille

7. Ain't nobody - Jasmine Thompson

8. Renegades - X Ambassadors

9. Glitterball - Sigma ft. Ella Henderson

10. Jsem optimista - Olga Lounová

11. Záchranný bod - Sebastian

12. S láskou - No Name

13. Primetime - Majk Spirit

14. Pády - Marek Ztracený

15. Viem, čo cítíš - Team


FACEBOOK  WE♥IT  ASK  

Mějte se v lásce

Komentáře

  1. přes polovinu těch písniček teď naprosto taky miluju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Záchranný bod ♥ Překrásná písnička! Skvělý playlist :)

    OdpovědětVymazat
  3. I like Imagine Dragons <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.