Přeskočit na hlavní obsah

Kdo vyhrál Giveaway?

Konečně je tady vyhodnocení Giveaway, která trvala celé září a celý říjen. Soutěžilo se o sprchový gel Aquolina. Tohle je moje první Giveaway a rozhodně není poslední! A jsem strašně moc ráda, že si vás zúčastnilo 18! Rozhodně jsem to nepředpokládala :) Doufám, že nebudou smutné ty, které nevyhrály a že je to zároveň bude motivovat přihlásit se do další soutěže.

A kdo vyhrál?

Sprchový gel od Aquoliny vyhrála Roxy!

Když jsem si posléze přečetla, jaký by chtěla sprchový gel, byla jsem opravdu překvapena, opravdu je jen náhoda, že jsem koupila Chocolate&Cherry a že ten samý chtěla i Roxy.
Chocolate&Cherry chtělo více z vás a tak s touto kombinací vůní by mohla být i další Giveaway avšak tentokrát už ne sprchový gel.
Takže rozhodně se máte na co těšit a můžete mi psát například nápady nebo si můžete tipnout, co by to tak mohlo být. :)

Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Moc gratuluji :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, vůbec jsem nečekala, že bych mohla vyhrát! V tomto mám hroznou smůlu. Ale jak vidím, tak se na mě štěstí obrátilo! :) Janet, děkuji mockrát za krásnou soutěž, opravdu jsi mi zlepšila den! Mám obrovskou radost. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.