Přeskočit na hlavní obsah

IKEA - z nákresů od dětí stvořili hračky


Tento projekt je to v podstatě soutěž pro děti. Ode dnešního dne (5.11.2015) do 7.11.2015 můžete přijít se svými dětmi do obchodních domů IKEA, děti můžou nakreslit příšerku, zvířátko, cokoliv co je napadne.

Porota z IKEA vybere 20 návrhů z každého obchodního domu. Vybrané kresby postoupí do mezinárodního kola, kde se vybere 10 návrhů. Tyhle obrázky se poté promění se ve skutečné hračky, které se budou prodávat po celém světě v IKEA před Vánoci v roce 2016.

Když koupíte tuto hračku, pomáháte jiným dětem. Každých přibližně 30Kč poputuje do Unicef a Save The Children.

Takto vypadaly hračky vytvořené dětskými návrháři loňského roku.


 
 
Tak co? Vyrazíte i vy se svými dětmi - nebo sourozenci - do IKEI zkusit své štěstí? :) Já bych klidně šla, jen bych si musela po cestě půjčit nějaké to dítě. :D
 
Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Ve středu mi o tom říkala kamarádka, jak se s přítelem řechtali nad každou hračkou, kterou vzali do ruky. Mně se strašně líbí, nejradši bych si nějakou hnedka pořídila :D Ikea má vždycky skvělý plyšáky :) NO já bych šla....ale musela bych taky někde čapnout nějaký děcko, moje dvojčátka (bratranec a sestřenka) by ještě nic vytvořit nezvládli :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je užásné!!! Páči sa mi, že peniaze z toho putujú na pomoc deťom :) Určite si pôjdem kúpiť

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.