Přeskočit na hlavní obsah

5 typů, jak zůstat inspirovaný


Po inspiraci toužíme téměř pořád. Když jste inspirovaní, máte z toho skvělý pocit. Může vám to například zlepšit den. A jak se inspirovat? Tady je pár tipů:

1. We♥It, Tumblr, Pinterest, Instagram
Je to nejlepší a nejjednodušší způsob, jak se inspirovat. Musím přiznat, že tohle dělám nejčastěji. We♥it a Instagram je prostě TOP!! Miluji tyhle stránky, Instagram navštěvuji několikrát za den. Začínám být na tom pomalu závislá. Myslím, že nejsem sama, kdo to tak má! :)

2. Udělejte si čas na to, co vás baví. Nebo zkuste úplně něco jiného-nového.
Když děláte něco co vás baví, něco co milujete, dělá vás to šťastnější a získáte tak obrovskou inspiraci. Alespoň já to tak mám, ale musím mít na to náladu - to v každém případě.
Inspiraci můžete najít i v nějaké nové neznámé činnosti, která vás začne bavit.

3. Jděte ven.
Ať už to bude procházka parkem, lesem, po městě, zoo či kdekoliv jinde, rozhodně vás to může motivovat. Motivaci můžete například získat i při posezení ve vaší oblíbené kavárně. Vždyť možností, kam jít, je tolik! :)


4. Obklopte se pozitivními lidmi.
Když se obklopíte těmito lidmi, získáte neskutečnou energii a chuť psát nové a nové články. Uvidíte, že pozitivum je nakažlivé a sami takoví budete, to se odrazí i ve vašich článcích.

5. Poslouchejte hudbu nebo čtěte.
S tím, kolik je v dnešní době informací na internetu, zapomínáme na knihy nebo na ně není čas. Vymezte si čas jen pro ně a "odstřihněte se" od sociálních sítí apod.
Já osobně miluji knihy, ale to už asi víte.  :)



Napište mi, co opravdu vás dokáže inspirovat!

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. To je hrozně milý článek :). Takových podobných a vánočních budu v tomhle období potřebovat čím dál víc. Dneska praktikuju bod 5 - budu si celé odpoledne číst. Jinak mě inspiruje četba, hudba a pak cestování <3

    OdpovědětVymazat
  2. Great post and pictures:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, já vždy nacházím inspiraci venku :)

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.