Přeskočit na hlavní obsah

Weekly links



1. Článek, který má úžasné fotky a strašně moc mě bavil, jsou vtipné! ( thelondoner.me )
2. Snídaně podle Eirin.. dala bych si je všechny! Včetně! ( eirinkristiansen.no )
3. Snídaně? Obědy? Dezerty? Večeře? Není problém! ( blog.bloglovin.com )
4. Ewa Farna a český text hitu All about the Bass, přiznávám, že na tom trošku ujíždím! ( youtube.com )
5. Skvělé tipy na domácí pleťové masky. ( nela-prochazkova.blogspot.cz )
6. Co by měl musí (!!) obsahovat váš deníček? ( careergirldaily.com )


Mějte se v lásce

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.