Weekly links

neděle, října 04, 2015



1. Krásná slovenská blogerka, která má skvělé články! :3 ( strayalley.blogspot.sk )
2. V poslední době jsme s Hevi více v kontaktu, což mě těší, protože tahle blogerka je fakt skvělá a moc mě baví její make-upy. :) ( wormake.blogspot.cz )
3. Naprosto jsem se zamilovala do novinky "Žena a muž", tuhle písničku nazpívala Dara Rolins a Igor Kmeťo. ♥ ( youtube.com )
4. Skvělá holka, která má úžasné fotky! :) ( hello-october.com )
6. Proč růžové rtěnky sluší všem? 3 důvody tady!!!! :) Miluji tu barvu :3 ( careergirldaily.com )
 
 
Mějte se v lásce

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Také miluji dýně :-)
    Nejvíce pyré či polévku (krém) z Hokkaido!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase ráda dýňový kompot :3 a teď se chystám i na smoothie :)

      Vymazat
  2. Hevi mám moc ráda. Miluji její fotky a hlavně dokonalé líčení. Jsem ráda, že zrovna ona začala s blogováním, protože jí to moc jde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu to je můj ksichtíček.. :-) A ty lumpíku, stále čekám na tu fotečku... :-)

    Moc vám holky děkuji. Jsem ráda, že se vám můj blog líbí.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se mi podaří ji dneska nafotit a poslat :D:)

      Vymazat
  4. Já jsem naprostý milovník dýni, takže díky za super tip na tu bezva stránku :))

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se na ty stránky podívám, takže děkuji za skvělé tipy. :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat