Nelly - šaty

sobota, října 17, 2015

Online nakupování nám dává šanci nakupovat kdykoliv, kdekoliv a odkudkoliv - stejně jako nám umožňuje mnohem větší dostupnost značek a zboží, které se například u nás neprodávají. Webová stránka Nelly, nemá jen nádherné a módní šaty, ale i topy, sukně, kalhoty, bundy,.. Je to norská stránka, takže pro ty (většinu), kteří neumí norsky, jim pomůže hlavně Google překladač.

Můžete přidávat oblečení (nejen šaty) do svého seznamu oblíbených věcí, výhoda toho je, že to poté budete mít na jednom místě a můžete se lépe rozhodnout, které z nich si objednat on-line. Nejdříve se ale budete muset zaregistrovat, což je v dnešní době téměř běžné a moc to nepřekvapí. V nabídce vpravo nahoře si můžete vybrat i zemi a měnu a vybrat z anglického a francouzského překladu stránky. Hlavně měna se vám hodí, tak alespoň nemusíte přepočítávat norskou měnu do české. :)

Já Nelly mám strašně ráda! Má skvělé oblečení, tak elegantní.. naprosto jsem se do něj zamilovala.


Tady jsem pro vás přichystala ochutnávku pár šatů (celkem jich je 711 tuším - takže rozhodně je z čeho vybírat). Já vybrala takové, které bych si koupila já, a které by se mohly líbit i vám. Určitě mi napište, jestli se vám líbí nebo ne, či jaké byste raději chtěly vy.

Mini Dresses
Šaty s krátkým rukávem

Šaty s dlouhým rukávem

Maxi Dresses
Šaty s krátkým rukávem

Šaty s dlouhým rukávem

Oversize Dresses
Šaty s krátkým rukávem


Šaty s dlouhým rukávem



Tunics Dresses
Šaty s krátkým rukávem


Šaty s dlouhým rukávem


Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Hezké šaty.. Moc se mi líbí ty s dlouhým rukávem :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi asi líbí ty Maxi Dresses s krátkým. Ty jsou překrásné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou boží, přesně tohle je můj styl :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Great selection:) I like it:)
    Have a nice weekend!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, některé bych brala hned, jdu se na stránku mrknout. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na druhém obrázku uprostřed ❤ asi si nějaké objednám.
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Teto eshop jsem dosud vůbec neznala a musím uznat, že všechny modely, které tu na blogu jsou ukázané jsou opravdu krásné, musím eshop ihned omrknout :)

    OdpovědětVymazat