Přeskočit na hlavní obsah

Liebster award | TAG

Už jsem byla 2x nominována na tento TAG. A i přesto, že jsem se zařekla, že na tomto blogu tagy dělat nebudu, tak mi to nějak nevyšlo.
Jako první mě nominovala Lady C. a poté Sima. Já nebudu nikoho nominovat, jen tedy napíšu 11 faktů o mě a odpovědi na otázky Lady C. a Simy. :)


11 faktů o mě:
1. Mám dva starší bratry.
2. Na dovolené (ať jsem na jakékoliv) si vždycky během týdne dám tyto jídla: špagety s něčím, palačinky, smažený sýr.
3. V roce 2013 jsem začala psát knihu.
4. V devatenácti/dvaceti letech bych chtěla první dítě.
5. Učím se Norsky.
6. Chci se učit Španělsky.
7. Líbí se mi skandinávský styl.
8. Moje nejoblíbenější roční období je léto.
9. Jsem šílený knihomil.
10. Každý den (kromě víkendu) vstávám ve 3/4 na šest.
11. Mám fobii z pavouků.

Otázky Lady C.:

1. Jak si se dostala k blogování?
-K blogování mě přivedla určitě zvědavost. Ve škole jsem věděla o pár lidech, kteří blog měli a tak jsem to chtěla zkusit taky. :)
2. Jaké místo bys nejraději navštívila?
-Mým snem je podívat se jednou hlavně do Norska. Pokud by to šlo a byla příležitost tak Španělsko a Indie, ale to je taková druhá kolej, více si přeji ať mi vyjde to Norsko.

3. Jsi společenský typ?
-Jak kdy. Určitě nevyhledávám často společenské večírky a párty, ale být pořád doma taky není úplný ideál. :)
4. Kdybys dostala nabídku odletět na zbytek života na tvoje vysněné místo odletěla bys?
-Rozhodně ne. I přesto, že Norsko mám moc ráda, neplánuji tam bydlet celý svůj život. V Česku mám rodinu, takže bych chtěla zbytek života strávit tady. :)
5. Kolik plánuješ dětí?
-Myslím, že odpověď všechny překvapí. Já si vždycky říkala, že chci sudý počet dětí. A dvě děti mi přijdou málo, což znamená, že min. budou 4 děti a jestli jich víc (6 - max.! :D ), to se ještě uvidí. Každopádně bych chtěla velikou rodinu.
6. Chtěla bys raději pracovat nebo co nejdéle studovat?
-Kdybych si měla opravdu vybrat mezi prací a studiem, volím práci. Jinak bych chtěla skloubit práci se studiem (studovat dálkově), možná by to bylo těžké, ale zkusit se má všechno. :)
7. Nakupuješ ze zahraničních internetových stránek?
-Musím říct, že nákup na internetu moc nepreferuji, jsem ten typ člověka, co má radši kamenné obchody, kdy si může vyzkoušet produkt. Nicméně přiznávám, že pár věcí mám i ze zahraničního e-shopu.
8. Kdybys vyhrála miliony, co by sis koupila?
-Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, vůbec netuším... Spíš bych část peněz dala na postavení domu, část na charitu, možná bych zaplatila našim letenky, aby se mamka mohla kouknout do USA za svým bráchou,.. Nápadů je docela dost, ale ty miliony stejně nevyhraji. :D
9. Čím si chtěla být jako malá?
-Zpěvačka! :D Ne, teď vážně.. nepamatuji si, že bych měla nějaké vysněné povolání.
10. Tvoje nejoblíbenější záliba?
-Nejde říct jen jednu. Hlavní je zpěv. A řeknu vám i ty další.. čtení knih a blogů, blogování -samozřejmě, focení, navrhování/kreslení.
11. Věc, na kterou si v životě pyšná?
-Zatím taková nepřišla, tedy nic velkého, co by stálo za zmínku.

Otázky Simy:

1. Ako vznikol názov tvojho blogu?
-Sonrisa znamená úsměv :) a ten provází velikou část mého života :) je to ve španělském jazyce, který bych se chtěla naučit.. norština a španělština jsou mé oblíbené nejen jazyky, ale i země :) a v norštině mi přišlo zvláštní dávat jméno Smil.
2. Aká je tvoja obľúbená kniha?
-Opět nejde říct jen jednu. Mám ráda spisovatele Nicholase Sparkse a Cecelii Ahern, takže mám ráda všechny knihy od nich. Taky mám ráda knížku Dva krůčky po mokrém písku,..
3. Ktorý sviatok je tvoj najobľúbenejší?
-Vánoce, je to takové krásné zakončení roku. Je to krásný čas, akorát k tomu už delší dobu chybí ten sníh na Štědrý den.
4. Máš nejaké obľúbené blogerky/youtuberky? Ak áno, ktoré?
-Je jich strašně moc! A Cup of Style, Erica Mohn Kvam, Hanna B., Týnuš Třešničková, Hevi, Wikiru, Alinu Ermilovou, Barefoot blonde, NARA, Evu K. a další, a i přesto, že je sleduji neznamená, že vidím/komentuji každý článek nebo video :)
5. Keby si sa mohla stretnúť s nejako celebritou, ktorá by to bola a prečo?
-Chris Hemsworth/Liam Hemsworth nebo Paul Wesley/Ian Somerhalder ( je jich moc :( :D )
6. Tvoj najväčší sen?
-Mít svůj dům, rodinu a skvělou práci, která mě bude bavit.
7. Ako by si sa opísala 3 slovami?
-Spolehlivá, přátelská a ochotná.
8. Ak by si mohla byť nejakou nadprirodzenou bytosťou, kým by si bola?
-Vampire a přihlásila bych se do The Vampire Diaries :D
9. Bez ktorej veci by si nevedela žiť?
-Knihy! Původně jsem chtěla říct hudby a lásky, ale ani jedno není věc, takže knihy :)
10. Obľúbený citát?
-Nemám oblíbený citát, ale tenhle se mi moc líbí:
The best feeling of Happiness
is when you're happy
because you've made
somebody else happy.
11. Aká je tvoja práca snov?
-To si nejsem úplně jistá, je hodně povolání, které by mě bavilo, ale když tak mám ráda ty knihy, tak možná knihovnice, nebo spisovatelka.


Mějte se v lásce

Komentáře

  1. V první řadě jsem se divila, že chceš mít děti už v 19ti, ale potom, když jsem se dočetla, že chceš 4-6 dětí, tak mi docvaklo, že musíš začít takhle brzo :D Seš blázen :D já děti miluju, ale takhle brzo bych do toho nešla :D Doufám, že se ti splní všechny tvoje plány a sny do budoucna:) Ten citát je moc pěknej a hodně moc pravdivej!
    A nezoufej, třeba někdy ty miliony vyhraješ :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lady C., bylo by fajn, kdyby to všechno vyšlo. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nepochopím lidi, kteří se jich nebojí! :D

      Vymazat
  3. Je pěkný se o tobě dozvědět nějaké bližší informace. Moc ti přeju, aby se ti splnilo vše, o čem tu píšeš. Hlavně přání ohledně rodiny a výběru zaměstnání, protože to bude vlastně celý tvůj život :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš na mě otázku, tak se klidně ptej na http://ask.fm/JanetSonrisa :) Odpovědi na otázky zveřejním i na blogu. :)

      Vymazat
  4. Wow! Zaujala jsi mě s tou Norštinou.. Jinak také mám fobii z pavouků :-D

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Norština mi přijde jako slátanina angličtiny a němčiny :D Soucítím s tebou! :D

      Vymazat
  5. Učíš se norsky? :) To je zajímavé, já se zase učím španělsky :))

    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, učím. Vím, že se učíš španělsky, už jsem se tě předtím myslím ptala, jestli mě ji nenaučíš :3 :D

      Vymazat
  6. Som veľmi rada, že si tento tag spravila :) Potešilo ma, že si fanúšička TVD ♥ Najlepší seriál proste ♥

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Super tag :) Já miluji tagy a hrozně ráda si je čtu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.